• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Yrden | PC PS4
    Ryuji | PS3 PS4
    Devitt | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Okoye | PS4 PC SWITCH
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Rozenthee | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aesthetik | PS3 PS4 PC
    Richonne | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Bayek | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC
    Hephaistion | XBOX 360 PC
    Snapple | PC
    Emeldir | PS4
    Shellstrop | PC
    Jehan | PC
    Jurriens | PS4
    Ashryver | PS4 PS3 XBOX ONE WIIU PC

    YOUTUBE
    Creatures

    TWITCH
    Yrden
    FireKeeper
    Jaimes

    FRIEND CODES
    SEGA - SW-0469-8355-9594
    Rozenthee - SW-1728-5551-1899















    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 15:58 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    SEGA schreef:
    (...)
    Jaa, ik ben echt amazed om alle details. Echt niet normaal. :9~


    Maar ik zie op FB dan ook filmpjes voorbij komen van dat mensen opeens omvergelopen worden door een hert of eland oid op de meest onhandige momenten, hahahaha. Geweldig, maar ook erg frustrerend lijkt me.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Maar ik zie op FB dan ook filmpjes voorbij komen van dat mensen opeens omvergelopen worden door een hert of eland oid op de meest onhandige momenten, hahahaha. Geweldig, maar ook erg frustrerend lijkt me.

    Haha omg ja, er gebeuren echt droge dingen af en toe. :'D Ik was net ook helemaal geconcentreerd aan het jagen en toen begon mijn paard plotseling zijn darmen te legen (nerd)


    Caution first, always.

    SEGA schreef:
    (...)
    Haha omg ja, er gebeuren echt droge dingen af en toe. :'D Ik was net ook helemaal geconcentreerd aan het jagen en toen begon mijn paard plotseling zijn darmen te legen (nerd)


    O, wauw, hahahaha. Ik ga denk ik nu ook zeker bij mijn broertje over een tijdje bedelen om dit spel, hahahaha.

    Zelf ben ik nu een beetje heel erg geobsedeerd met AC Origins, hehehe.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    O, wauw, hahahaha. Ik ga denk ik nu ook zeker bij mijn broertje over een tijdje bedelen om dit spel, hahahaha.

    Zelf ben ik nu een beetje heel erg geobsedeerd met AC Origins, hehehe.

    Die wil ik ook nog eens spelen! Ik hoorde dat ze met dat deel een beetje de RPG-kant zijn opgegaan, toch?


    Caution first, always.

    SEGA schreef:
    (...)
    Die wil ik ook nog eens spelen! Ik hoorde dat ze met dat deel een beetje de RPG-kant zijn opgegaan, toch?


    Ik denk dat je Odessy met Origins verward, haha. Odessy is de nieuwe, maar ik speel die van een jaar geleden. Toen Origins uitkwam, moest ik nog een paar games uit de reeks, hahaha.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Ik denk dat je Odessy met Origins verward, haha. Odessy is de nieuwe, maar ik speel die van een jaar geleden. Toen Origins uitkwam, moest ik nog een paar games uit de reeks, hahaha.

    Oh nee, ik bedoelde wel echt Origins though? Ik weet nog dat mensen destijds zeiden dat het plotseling veel meer leek op een RPG door de grote open wereld, het grinden en het levelsysteem en zo. Ik heb alleen de eerste 3 spellen uit de serie gespeeld en die waren helemaal nog niet zo. ^^


    Caution first, always.

    SEGA schreef:
    (...)
    Oh nee, ik bedoelde wel echt Origins though? Ik weet nog dat mensen destijds zeiden dat het plotseling veel meer leek op een RPG door de grote open wereld, het grinden en het levelsysteem en zo. Ik heb alleen de eerste 3 spellen uit de serie gespeeld en die waren helemaal nog niet zo. ^^


    Ooooh, oké. Ik weet dat Odessy dat nog meer is geworden, dus daarom dacht ik dat je ze door elkaar haalde, haha.
    Maar de wereld is idd gigantisch en ik krijg hierbij soms meer een FarCry Primal/Skyrim achtig gevoel dan AC, haha. Maar ondanks dat de AC vibe een beetje weg is, is het wel een erg gaaf spel.
    Maar met dat levelen is het wel een beetje jammer dat je sneller levelt dan het aantal missies die er voor je level zijn, waardoor ze vaak best makkelijk worden. Zo heb ik ergens nog twee lvl 21 missies openstaan, terwijl ik ondertussen lvl 33 ben, hmmm.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Ooooh, oké. Ik weet dat Odessy dat nog meer is geworden, dus daarom dacht ik dat je ze door elkaar haalde, haha.
    Maar de wereld is idd gigantisch en ik krijg hierbij soms meer een FarCry Primal/Skyrim achtig gevoel dan AC, haha. Maar ondanks dat de AC vibe een beetje weg is, is het wel een erg gaaf spel.
    Maar met dat levelen is het wel een beetje jammer dat je sneller levelt dan het aantal missies die er voor je level zijn, waardoor ze vaak best makkelijk worden. Zo heb ik ergens nog twee lvl 21 missies openstaan, terwijl ik ondertussen lvl 33 ben, hmmm.

    Ahh, ik ga hem dan wel een keertje halen nog. Ik vond Skyrim en Far Cry Primal ook echt tof namelijk. ^^ Beetje jammer van dat levelen though. :'D


    Caution first, always.

    SPECS schreef:
    (...)

    Iemand zin om Destiny2 op PC met mij te spelen? Ze geven de game nu gratis weg en ik zou het supertof vinden om iemand mee te nemen! :3
    Er is nu ook een referal event gaande, dus als we dan linken dan kunnen we ook nog allebei exclusive gear krijgen ^^




    Hij is bij mij nu net aan het downloaden. (:
    Verder game ik voornamelijk op mijn laptop via Steam en Uplay. Al heb ik ook Origin en Blizzard Battle.net. Ik heb ook een XboxLive account, maar ik beschik momenteel niet meer over een Xbox. ):


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hij is bij mij nu net aan het downloaden. (:
    Verder game ik voornamelijk op mijn laptop via Steam en Uplay. Al heb ik ook Origin en Blizzard Battle.net. Ik heb ook een XboxLive account, maar ik beschik momenteel niet meer over een Xbox. ):


    Jaaaa (blush)
    Je kunt me toevoegen? Lyora#21848 :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Is er nog iemand hyped voor Pokémon: Let's Go?
    Ik krijg hem morgen binnen + de pokéball en kan echt niet wachten (banana)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Rozenthee schreef:
    Is er nog iemand hyped voor Pokémon: Let's Go?
    Ik krijg hem morgen binnen + de pokéball en kan echt niet wachten (banana)

    Ikzelf ga 'm niet kopen, omdat het nieuwe vang-systeem me niet aanspreekt, maar heel veel plezier ermee! Kon je dat nou ook koppelen aan je Pokemon Go account?


    Caution first, always.

    Ik heb 'm gister mogen ontvangen. Pikachu is super schattig en ik heb de 2e badge al ;D


    26 - 02 - '16

    SEGA schreef:
    (...)
    Ikzelf ga 'm niet kopen, omdat het nieuwe vang-systeem me niet aanspreekt, maar heel veel plezier ermee! Kon je dat nou ook koppelen aan je Pokemon Go account?


    Ja! Moet dat gedeelte alleen nog uitvogelen :$

    Peppermint schreef:
    Ik heb 'm gister mogen ontvangen. Pikachu is super schattig en ik heb de 2e badge al ;D

    Ik ben echt nog steeds onwijs jaloers dat je hem eerder had :c Maar het is zo leuk, echt die nostalgie die weer boven komt :')
    Hoewel mijn joystick af en toe wel wat synchronisatie problemen heeft en de pokebal compleet aan de andere kant van het scherm beland?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Rozenthee schreef:
    (...)
    Ik ben echt nog steeds onwijs jaloers dat je hem eerder had :c Maar het is zo leuk, echt die nostalgie die weer boven komt :')
    Hoewel mijn joystick af en toe wel wat synchronisatie problemen heeft en de pokebal compleet aan de andere kant van het scherm beland?


    Dat is helaas een herkenbaar probleem. Soms gaan ze totaal mis. En sommige Pokémon stuiteren alle kanten op en draait het scherm niet goed mee waardoor raak gooien onmogelijk lijkt..


    26 - 02 - '16