• We weten allemaal dat schoolboeken (voor de uni) teringduur kunnen zijn... like 100 euro of zelfs meer.

    Nu probeer ik dus een Neuroscience boek als pdf te downloaden... op een heel vreemde site maar goed... alles om dat geld te besparen.

    Tijd resterend volgens Chrome: 8 uur. ACHT UUR. HELP. Hij is pas op 8 MB van de bijna 700... :$


    oi, suzy

    Bij mij valt het reuze mee. Per periode zit ik nog niet eens aan de €100. Sommige boeken die ik moet kopen kosten maar €7 of €9.

    Ik ben dit jaar voor 2 semesters in totaal iets meer dan €600 euro kwijt geweest. Gelukkig heb ik hele lieve ouders.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ja boeken zijn echt vreselijk duur. Vorig jaar heb ik ze allemaal gekocht (en een deel echt gebruikt, deel niet). Dit jaar in het eerste semester hoefde ik gelukkig alleen maar 2 boeken van allebei 30 te kopen (die wel echt handig waren). Voor volgend semester heb ik alle boeken al dus dat is een voordeel :D

    Daarnaast moeten wij ook altijd readers kopen... maar die houd ik meestal online. Vind 25 euro echt teveel voor een paar uitgeprinte papiertjes..


    Treat people with kindness

    Ik wacht gewoon af of we de boeken echt nodig hebben... zo niet, dan koop ik ze ook niet. Sommige boeken zijn gewoon online te vinden (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Ik wacht gewoon af of we de boeken echt nodig hebben... zo niet, dan koop ik ze ook niet. Sommige boeken zijn gewoon online te vinden (';

    Ja maar vaak zijn het verouderde edities. Dan moet je weer gaan kijken vergelijken hoofdstukken je moet leren.


    oi, suzy