• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 17:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dear Lord ze hebben me van woensdag tm maandag ingepland rip

    pls dont quote or react

    might be pms but i’m feeling ptsd again idk ))):

    like i thought i was over it but i just hope it’s not gonna start again, tho i’m not really feeling like it was really gone — it’s just killing me but i’m ignoring it and just telling myself it’s getting better. maybe i should just face the f c k i n g problem, but i’m not really into the idea because i have no freaking idea how and i really dont want to go back in therapy for god’s sake
    y can’t i be healed like rn ‘n im just covering it up w alcohol and cigarettes so i’m like what’s my life — might as well be the culture shock but i’m so done rn with all the fucking shocks i get


    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 1:03 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Maar.. nee, I like you. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Tell me I'll be fine
    Tell me sweet sweet lies


    — Inner peace, it's hard to find. —

    langs de andere kant denk ikdan ah well y am i still trying — i just dont know


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waarom val ik altijd op eikels. Maak anders een keer geen misbruik van me, thank you.


    ars moriendi

    Ik ben zenuwachtig, aah, ik ga hard falen, nohh

    //
    @Rubin en @Copenhagen
    Bedankt voor de lieve, positieve reactie op mijn post. Dat was lief (:

    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 6:58 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Net mijn rijles geannuleerd omdat ik het echt niet zag zitten. Ik hoop dat dit mijn ouders of mij niet meer of te veel gaat kosten. Ik voel me gewoon zo rot en m'n concentratievermogen is de laatste tijd door stress en depressie like below zero. Dus nu gaan we even wachten tot ik mentaal weer wat weerbaarder ben. Ik heb echt schrik dat ik hoedanook nooit ga slagen voor m'n rijexamen in the end...


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    Vandaag moet ik m’n methode sectie opsturen. Come on, I want to make my mom proud. Hell, I want to make myself proud.


    I don't know how to deal or/handle my emotions anymore.


    This ain't no place for no better man.

    Nou, mijn lichaamsbeweging heb ik voor vandaag weer gehad, maar verder was het heen en weer fietsen naar de uni erg onnodig... Docent was vergeten het college te cancellen....


    Stenenlikker

    Why am I letting this get to me. Your opinion doesn't matter, I know that. Why god, brain stop malfunctioning.

    // Oh, I'm sorry I'm making you uncomfortable. This hasn't been a joy for me either, you know.


    kindness is never a burden.

    Oh Damn, ik zit zo enorm vol. Hoe!? Het was maar 1 croissant, Whut


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ChiIdhood schreef:
    Ik ben zenuwachtig, aah, ik ga hard falen, nohh

    //
    @Rubin en @Copenhagen
    Bedankt voor de lieve, positieve reactie op mijn post. Dat was lief (:

    Hopelijk voel je je toch al een klein beetje beter. ^^ laat je niet doen of misleiden door wat je hoort of ziet van anderen. 😉


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik hoop dat dit nog te redden valt. 😔


    Ik wil een tuin vol egels