• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 17:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    relativeren liesje, relativeren


    Mhm?

    Heliotrope schreef:
    (...)

    En dat ze nog wel bij je creaties kunnen. Zodat ze zich daar nog uit kunnen leven :/


    Ja en dat terugblokken ook alweer zo kinderachtig is ;d


    // “komt goed, ik leer snel” ZEG JE NA LETTERLIJK TWEE KEER DE MEEST DOMME VRAGEN TE STELLEN ik bedoel, voor je een vraag stelt, alsjeblieft lees gewoon de gegeven informatie - i mean like met die ingesteldheid ga je 3ASO wet-wisk nooit halen met de centrale examencommissie. Sjeezus, bloedirritant. Er zijn geen domme vragen, gewoon domme mensen die ze stellen. :’) Het verbaast me oprecht hoeveel van deze mensen examencommissie doen. Ik bedoel “yo heeft iemand de examenvragen van de vorige keer/kan iemand uitleggen wat je moet doen voor dat examen/heeft iemand een goede samenvattig” like doe normaal luie kutten


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I! Am! So! Done!


    This ain't no place for no better man.

    yes, dit werkt, tof ^^ Thanks Sofie, mijn ergernis zakt. Ik ben een zeur. Een hypocriete zeur. Don't tell, don't show.


    Mhm?

    Aan de ene kant vind ik het echt verschrikkelijk dat uitgerekend HIJ dood ging in de serie. Maar voor de reden waarom ben ik hem eeuwig dankbaar, anders had ik mogelijk niet naar Hier Zijn en de vijf daaropvolgende albums kunnen luisteren.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    did I just... did I just admit that I am wrong and turn my negativity into positivity? CUZ IT FEELZ GOOD


    Mhm?

    Oké, het is dat je m’n zusje bent en we door bloed zijn verbonden maar als dat niet zo was, zou ik kilometers ver uit je buurt blijven.


    mijn hand wordt echt helemaal uit de kom getrokken door de RVL en dan snap ik er nog geen kloten van


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb een boksbal nodig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Okay, fuck it. Ik ga gewoon applyen voor een internship bij Warner Bros Studio Tour en bij Disneyland want waarom ook niet. Er is een miniscule kans dat ik aangenomen word but hey, ik kan dan op z'n minst zeggen dat ik het geprobeerd heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hoi ik stan een nieuwe band en het is niet gezond voor me maar here i am. Fuck me up Palaye Royale.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    waarom ben ik wakker wat doe ik


    Mhm?

    Wait het is half 1. Net was het nog elf uur?!

    Je bent het als je het zelf al opmerkt. Sorry, but not sorry. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Honestly, het teruglezen van oude creaties is soms zo’n walk down memory lane. I’m getting old.


    Feel the fire, but do not succumb to it.