• Hoi lieve Quizletters!

    Als je een bericht wilt typen, zijn er al heel wat opties: vetgedrukt, onderlijnd, uitgelijnd, kleur, ... Ik vroeg me af of het mogelijk is om ook de automatische opsomming en/of nummering in te voeren?
    Ik weet niet goed of dat wel mogelijk is, maar zou het wel handig vinden eigenlijk. Als ik nu opsommingen maak, moet ik de nummering zelf in het vet zetten, de tab-optie gebruiken om voor een inspringing te zorgen etc. Niet dat het zo veel moeite is, maar het gaat gewoon gemakkelijker als je het met één muisknop kunt doen.

    Idem voor de tab, zou hier ook geen optie voor kunnen komen of gaan we voor eeuwig en altijd [ tab] moeten gebruiken? Again, niet het einde van de wereld, maar vroeg me gewoon af of er een snellere optie is.

    (:



    The soul needs autumn.

    Volgens mij heb je [ list] voor opsommingen. (: De tab zou inderdaad handig zijn, eveneens als een columnsknop en meer lettertypes haha.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2018 - 20:36 ]


    Heaven is a place that we all have

    Nummering gebruik ik niet echt, maar kan me voorstellen dat dat handig is.

    Wat betreft de tab: EENS, maar ik meen me iets te herinneren waarom dat niet kon of zo? Of er was iets mee?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    omg jaaa


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jaaa vooral de tab!!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tab kan je doen met [tab] normaal gezien.
    En ik heb een hekel aan automatische nummering, pff. Maar goed, als het er komt ben ik niet verplicht het te gebruiken. dus ik ga hier ook niet actief op tegen zijn ofzo, haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tab pls 👌🏻


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh