• Het Makeup Appreciation Topic


    Hier kun je al je gedachtes en ervaringen kwijt die met makeup te maken hebben. Zelf ben ik best wel into makeup en vond het daarom interessant om er achter te komen hoe dat met de rest van Quizlet zat.


    Heb je een nieuwe lippenstift gekocht? Post het hier.
    Heb je goede tips & tricks? Post het hier.


    Zelf ben ik altijd wel op zoek naar nieuwe producten om uit te proberen. Ik wil daarom ook een lijst met Q's Holy Grail Products maken - producten die jij anderen aan zou raden.

    Q's Holy Grail Products:
    Vanserra:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Mac Matte lipstick in Mehr
    × NYX HD Photogenic concealer
    × Real Techniques Miracle Complexion Sponge
    × NYX Epic Ink Liner (black)
    × Estée Lauder Double Wear Stay In Place concealer in Light Cool
    Caricia:
    × I Heart Makeup Blushing Hearts
    Okoye:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    stonec0ld:
    × Yves Rocher Ultra Volume Sexy Pulp mascara
    Fonolossa:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    × Anastasia Beverly Hills Dip Brow pomade
    × L'Oreal Paris True Match foundation
    × L'Oreal Paris Infallible Mattefying Base
    × Beauty Blender
    Altomare:
    × Urban Decay All Nighter setting spray
    Stroud:
    × Etos & Essence matte lipsticks
    × Etos lipstick in Mauve-O-Holic
    Prim:
    × Maybelline SuperStay Matte Ink
    × Lush Shampoo Bar
    × Lush Lipscrub
    AdoreDelano:
    × NYX Liquid Suede Cream lipsticks
    EdensGate:
    × Rimmel Glameyes liquid liner
    Hale:
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × L.A. Girl PROconcealer (green corrector)
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × Sleek Matte Me Liquid Lipstick (birthday suit)
    × Makeup Revolution Conceal and Define Concealer (C1)
    Alleenvoorjou:
    × Yves Rocher Lipstick in Grand Rouge
    Cami:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × NYX Wonder Pencil in light
    × Mac Pro-longwear concealer
    × Mac Mineralize Blush in Warm Soul
    × Becca highlighters
    Weggooiwashand:
    × Giorgio Armani Luminous Silk Foundation
    × Laura Mercier Loose Setting Powder in Translucent
    × L.A. Girl concealers
    × Lancome Hypnose Drama mascara
    × Ciate Wonderwand mascara
    × Charlotte Tilbury Stoned Rose lipstick
    × Gerard Cosmetics Wildberry Tarte Supreme Lip Creme
    × Kylie Jenner lipliner in Posie K
    × Smashbox Photo Finish Foundation Primer
    × Kat von D Tattoo liner in Trooper
    × Chloe Morello x Ciate Pretty Fun Fearless palettes
    × Kylie Cosmetics Naughty & Nice palettes
    Pixielisje:
    × Catrice glossy jumbo pencils
    Illyrians:
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × NYX Strictly Vinyl lipglosses

    Bijgewerkt tot topic 1, pagina 16

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 13:42 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    PickleRick schreef:
    Blijven die lipsticks van de Etos een beetje zitten? Ik heb een lipstick nodig voor een feestje, maar draag het verder nooit. Dus eigenlijk wil ik een goede voor weinig geld ^^


    Opzich wel oke ja, die van essence overigens ook wel. Je zult m wel een paar keer moeten bijwerken als je drinkt/eet maar kost niet zoveel tijd.


    The truth is out there.

    Oké wss is dit al heel vaak gevraagd maar - wat is jullie favoriete oog make-up remover? Ik draag soms mascara en gebruik dan van die action doekjes om het eraf te halen alleen het gaat er nooit allemaal af en het irriteert.

    Duusss welke raden jullie aan?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Revenger schreef:
    Oké wss is dit al heel vaak gevraagd maar - wat is jullie favoriete oog make-up remover? Ik draag soms mascara en gebruik dan van die action doekjes om het eraf te halen alleen het gaat er nooit allemaal af en het irriteert.

    Duusss welke raden jullie aan?


    Ik heb ook die doekjes van de Action en die vind ik juist heerlijk, haha.


    Revenger schreef:
    Oké wss is dit al heel vaak gevraagd maar - wat is jullie favoriete oog make-up remover? Ik draag soms mascara en gebruik dan van die action doekjes om het eraf te halen alleen het gaat er nooit allemaal af en het irriteert.

    Duusss welke raden jullie aan?

    Etos huismerk! Ik heb van alles geprobeerd en zo vaak allergische reacties gehad, maar sinds ik Etos gebruik heb ik er geen laat meer van. Ook niet zo duur en het haalt de make-up goed weg!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Revenger schreef:
    Oké wss is dit al heel vaak gevraagd maar - wat is jullie favoriete oog make-up remover? Ik draag soms mascara en gebruik dan van die action doekjes om het eraf te halen alleen het gaat er nooit allemaal af en het irriteert.

    Duusss welke raden jullie aan?


    kruitvat huismerk. Het haalt waterproef make-up goed weg en ik heb er nooit irritatie van gehad.


    Seasons will change, but I shall remain

    Revenger schreef:
    Oké wss is dit al heel vaak gevraagd maar - wat is jullie favoriete oog make-up remover? Ik draag soms mascara en gebruik dan van die action doekjes om het eraf te halen alleen het gaat er nooit allemaal af en het irriteert.

    Duusss welke raden jullie aan?

    Ik gebruik de nivea 3 in 1 make-up remover (het is ook met micelair water vgm) en die werkt heel goed. Hiervoor hadden we altijd Etos huismerk, maar sinds ze nieuwe verpakkingen hebben vind ik die heel vettig en onprettig (haha, dat rijmt)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Revenger schreef:
    Oké wss is dit al heel vaak gevraagd maar - wat is jullie favoriete oog make-up remover? Ik draag soms mascara en gebruik dan van die action doekjes om het eraf te halen alleen het gaat er nooit allemaal af en het irriteert.

    Duusss welke raden jullie aan?


    Garnier micelair water is voor mij echt een uitkomst. Super zacht voor mn ogen.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 8:39 ]


    The truth is out there.

    Gisteren heb ik bij de Primark zo'n setje van een lipliner en een vloeibare matte lipstick gekocht. Alleen is de lip liner meer een soort stiftje dan een potlood. Maar dan kan ik hem dus niet slijpen om de rest van het product te krijgen. Dus iemand enig idee hoe ik dan de rest van het stiftje ook kan gebruiken zonder de lip liner te vernielen?


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Gisteren heb ik bij de Primark zo'n setje van een lipliner en een vloeibare matte lipstick gekocht. Alleen is de lip liner meer een soort stiftje dan een potlood. Maar dan kan ik hem dus niet slijpen om de rest van het product te krijgen. Dus iemand enig idee hoe ik dan de rest van het stiftje ook kan gebruiken zonder de lip liner te vernielen?


    Ik heb ook een aantal van die Primark lip kits (gehad) maar zover ik me kan herinneren kon ik die lipliner gewoon slijpen :'D


    El Diablo.

    MacGyver schreef:
    Gisteren heb ik bij de Primark zo'n setje van een lipliner en een vloeibare matte lipstick gekocht. Alleen is de lip liner meer een soort stiftje dan een potlood. Maar dan kan ik hem dus niet slijpen om de rest van het product te krijgen. Dus iemand enig idee hoe ik dan de rest van het stiftje ook kan gebruiken zonder de lip liner te vernielen?

    je bedoeld omdat deze van plastic is? Kan je ook gewoon slijpen hoor :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik draag zelf geen make-up maar ik vind het vaak wel mooi op andere mensen^^
    Ik vind niet dat make-up iets moet zijn wat je moet dragen om mooi te zijn, maar ik vind ook dat er de laatste tijd te veel op gehaat wordt als mensen het dragen! Het is toch juist alleen maar fijn als iemand zich zekerder kan voelen door iets op zijn of haar gezicht kan smeren? En heel veel mensen doen het ook gewoon omdat het leuk is, niet omdat ze iets ‘te verbergen hebben’.

    En hoe Dodie het zegt: There’s nothing wrong with a little bit of PAINT


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Revenger schreef:
    Oké wss is dit al heel vaak gevraagd maar - wat is jullie favoriete oog make-up remover? Ik draag soms mascara en gebruik dan van die action doekjes om het eraf te halen alleen het gaat er nooit allemaal af en het irriteert.

    Duusss welke raden jullie aan?


    Ik gebruik zelf deze:

    .

    Ik vind hem heel prettig en hij is zacht voor de ogen. Ik heb een droge en gevoelige huid en omdat ik eigenlijk altijd waterproof oogmake-up draag, gebruik ik deze variant.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2018 - 15:54 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    je bedoeld omdat deze van plastic is? Kan je ook gewoon slijpen hoor :3


    Hoe kan je dat dan slijpen? Ik snap er niks van.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Hoe kan je dat dan slijpen? Ik snap er niks van.

    precies hezelfde als normaal. het is zacht plastic dus werkt prima. ik gebruik dezelfde slijper als waar ik mijn andere oogpotloden en lipliners mee slijp.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2018 - 17:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Maluma schreef:
    (...)

    Ik heb ook een aantal van die Primark lip kits (gehad) maar zover ik me kan herinneren kon ik die lipliner gewoon slijpen :'D


    Maar hoe moet je dat slijpen dan? Want ik zie een soort stiftje in het omhulsel zitten.


    Physics is awesome