• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zet alle triggerende dingen (automutilatie, slechte gedachten, álles) in een spoiler!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ^ Hij was een verkrachter en pedofiel. Don't feel sad.

    // I smile when I'm nervous, I've always done that. Dat je dat niet weet zegt meer over jou dan over mij.


    kindness is never a burden.

    ^ dat weet ik, maar ik ken hem al zo lang van Glee


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dat de zin 'hij was een pedofiel' nog altijd gevolgd kan worden door een 'maar' in 2018. Wow.


    kindness is never a burden.

    Gelus schreef:
    Dat de zin 'hij was een pedofiel' nog altijd gevolgd kan worden door een 'maar' in 2018. Wow.


    Laat me toe even een aanvulling te doen:
    "Hij was een pedofiel, maar ik kende 'm van m'n kindertijd op televisie en toen wist ik dat nog niet dus volgens een psychologisch heel normaal proces heeft mijn brein goede herinneringen aan hem gelinkt waardoor ik nu een dubbel gevoel heb, want in geen mate een ontkenning is van de gruwelijkheid van de misdaden die hij begaan heeft."


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het is meer dat hij jaren geleden veel voor me heeft betekent en dat zelfmoord (waar ze tot nu toe vanuit gaan) gewoon shitty is, maar hij zelf heeft ook vreselijke dingen gedaan. Hele erge mixed feelings erover.


    El Diablo.

    Klaar schreef:
    (...)

    Laat me toe even een aanvulling te doen:
    "Hij was een pedofiel, maar ik kende 'm van m'n kindertijd op televisie en toen wist ik dat nog niet dus volgens een psychologisch heel normaal proces heeft mijn brein goede herinneringen aan hem gelinkt waardoor ik nu een dubbel gevoel heb, want in geen mate een ontkenning is van de gruwelijkheid van de misdaden die hij begaan heeft."


    Okay, dat is al beter verwoord.


    kindness is never a burden.

    Zelfde als Maluma. Ik ken hem vanaf het begin als Puck van Glee en ja hij heeft kutdingen gedaan, maar je wenst niemand de dood toe

    En sorry for saying 'maar', naar hij heeft geen kinderen misbruikt

    [ bericht aangepast op 30 jan 2018 - 23:51 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je examenresultaten krijgen tijdens pms is niet ok. Stressssssss


    Mhm?

    Yay sollicitatie gesprek en een marauder squad erbij in 1 dag. Le moi is happy.


    At the end we're all cursed

    Wat Mark Salling deed is never nooit goed te praten, maar zijn zelfmoord vieren is niet het juiste om te doen. Hij heeft nooit fysiek een kind misbruikt (niet dat alleen al naar dat soort afbeeldingen kijken op je computer wel goed te praten is want totaal niet) maar ik walg echt van iedereen op twitter die zijn dood aan het vieren is. Er zijn ziekere geesten op de wereld. Zelfmoord zou nooit iets moeten zijn waar mensen bij staan te juichen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Mark Salling continued, y'all fucking read it.

    @Iedereen die zegt: 'maar hij heeft fysiek geen kinderen gebruikt', hij had 25000 foto's + video's van meisjes onder de 10, zelfs kinderen van 3 jaar die verkracht worden dus fuck you

    En voor zover ik weet heeft niemand hier op Q hem de dood toegewenst, so jot that down


    [ bericht aangepast op 31 jan 2018 - 6:18 ]


    kindness is never a burden.

    Als vandaag iemand zegt dat ik op pipi langkous lijk, Damn, mijn dag is compleet whaha
    Gosh mensen zeggen dat soms echt


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    This certainly doesn't make anything better haha (:


    This ain't no place for no better man.

    Oké, wat de fack? Waarom negeert iedereen mij? Dat is al zoveelste keer. Als iemand denkt dat dat grappig is: Nee, dat is gruwelijk kut, want ik snap namelijk niet wat er grappig aan is.


    Deep inside, I've never felt alive

    Gelus schreef:
    Mark Salling continued, y'all fucking read it.
    @Iedereen die zegt: 'maar hij heeft fysiek geen kinderen gebruikt', hij had 25000 foto's + video's van meisjes onder de 10, zelfs kinderen van 3 jaar die verkracht worden dus fuck you

    En voor zover ik weet heeft niemand hier op Q hem de dood toegewenst, so jot that down




    Y'all better be a bit nicer. Ik keur niet goed wat hij heeft gedaan, nooit, maar ik ken hem van Glee en daar speelde hij een van mijn favoriete personages. Ik zal hem oprecht eerder als Puck dan als zichzelf zien, juist omdat ik die show zo lang gevolgd heb. En ik zou nooit zoiets zelf goedkeuren, maar ik zou ook nooit iemand de dood in wensen zoals op veel plekken op internet gebeurt. Pedofilie is een ziekte, wordt door mensen gezegd. En nee, dat keur ik nog steeds niet goed, maar ik kan niet ineens een 360 doen en hem de rug toekeren. Noem me hypocriet, maar hij was ook een broer, oom, zoon.

    Out.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.