• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zet alle triggerende dingen (automutilatie, slechte gedachten, álles) in een spoiler!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Te vroeg, doet pijn. :W


    Ik wil een tuin vol egels

    Ugh buikpijn.. Zal wel de stress zijn.. Alweer..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Gelus schreef:
    Mark Salling continued, y'all fucking read it.
    @Iedereen die zegt: 'maar hij heeft fysiek geen kinderen gebruikt', hij had 25000 foto's + video's van meisjes onder de 10, zelfs kinderen van 3 jaar die verkracht worden dus fuck you

    En voor zover ik weet heeft niemand hier op Q hem de dood toegewenst, so jot that down




    Whow heftig ik heb echt wat gemist ofzo dat heel LJH erop lijp gaat? @leefondereensteen


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Dankjewel conducteur om aan die jongen te vragen zijn muziek zachter te zetten. (A) Dat was storend en zeker zo vroeg in de ochtend. :W Veel beter dat ie het nu uit heeft gezet of zijn oortjes heeft ingedaan. (Kan het niet zien van hier, lol.)


    Ik wil een tuin vol egels

    @Plunkett (en anderen): we hebben hier duidelijk verschillende meningen rond, tot daar. Discussie afgerond. Ik verontschuldig me voor mijn botheid,
    dat was ongepast.

    // God, I want you to be proud of me, just once. I'll try harder, but stop yelling.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2018 - 9:07 ]


    kindness is never a burden.

    Yay vandaag op zoek naar goedkope zwarte nette platte schoenen. Oftewel op naar de primark!


    At the end we're all cursed

    Urgh


    Mhm?

    I'm sorry my breakdown doesn't fit in your planning, I'll reschedule it for next week, would that work for you?


    kindness is never a burden.

    De griep has me. Send help. Rip.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Gelus schreef:
    Mark Salling continued, y'all fucking read it.
    @Iedereen die zegt: 'maar hij heeft fysiek geen kinderen gebruikt', hij had 25000 foto's + video's van meisjes onder de 10, zelfs kinderen van 3 jaar die verkracht worden dus fuck you

    En voor zover ik weet heeft niemand hier op Q hem de dood toegewenst, so jot that down




    ....
    Mijn post ging over iedereen op twitter... dat stond er zelfs nog in vermeld :’)
    Anyway, dit zijn gewoon moeilijke onderwerpen. Misschien was het nooit zo ver gekomen als hij hulp had gekregen want het is tenslotte een ziekte.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wow wacht, ik dwing mezelf nu Te eten in plaats van mezelf te dwingen niet te eten. Oké nee ik ga niet eten. Maar dit is vooruitgang


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik heb een email gestuurd omdat ik geen zin had om te bellen maar nu vraag ik me af of het toch niet sneller was geweest om te bellen lol
    oh well

    @Firekeeper: Bij jou stond twitter vermeld. Bij anderen niet. Het was gewoon een bemerking.

    // This curry bowl is freaking heaven jfc


    kindness is never a burden.

    Ik voel me net een oud wijf hoe ik probeer Instagram uit te vogelen.


    M’n sick ass toch maar naar de kapper gesleept.
    I’m about to be a whole new bish.


    Feel the fire, but do not succumb to it.