• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zet alle triggerende dingen (automutilatie, slechte gedachten, álles) in een spoiler!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh fuck off, je bent niet zielig.


    obsessive rage

    Why won't my room clean itself?!

    Er is iemand echt heel hard aan het huilen in de trein en ergens wil ik polshoogte nemen, want het klinkt vrij heftig, maar ik zou er ook niet op zitten te wachten als een wildvreemde ineens vraagt of het wel gaat terwijl het overduidelijk niet gaat. En toch maak ik me een soort van een klein beetje zorgen, ugh.


    She's imperfect but she tries

    Argh — mama probeer alsjeblieft één keertje om zélf dingen uit te zoeken en niet meteen naar mij te rennen om dan vervolgens verbijsterd te kijken en vragen waarom ik mijn scriptie nog niet af heb.


    •

    Soms voel ik me kut en de dag erna, als het wat beter gaat, vind ik mezelf een gigantische dramaqueen en dan haat ik mezelf alleen nog maar meer en voel ik me nog kutter hoezee (‘:

    [ bericht aangepast op 31 jan 2018 - 12:42 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik voel me nog steeds niet helemaal oké. Oxonia is echt rommel. Vooral als ze de verkeerde soort pakken D:


    26 - 02 - '16

    AAAAAAAAAAH GOED GEDAAN LIESJE
    genoeg gestoeft voor vandaag ^^


    Mhm?

    Die recruiters op station zijn echt merciless.
    Nee, pik. Ik zeg drie keer nee en dan ga je me aanraken. Can u fuck off ik heb een bus te halen. Elke keer weer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ok blijkbaar is mijn oma al de hele dag
    Zwarte piet, ik weet het niet
    Zwarte piet, ze willen je niet
    Zwarte piet, ze willen je niet
    Geen zwarte piet, maar witte piet
    Aan het scanderen en like, je lacht wel, maar diep van binnen huil je, want dit is je oma gewoon niet meer en ze weet niet eens meer wat haar handen zijn en wat ze ermee moet doen en ze eet alleen als je er heel lang op aandringt en idk. I wish someone would hug me and tell me it is going to be alright, but I know it won't be alright and that is the difficult part.


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    Ok blijkbaar is mijn oma al de hele dag
    Zwarte piet, ik weet het niet
    Zwarte piet, ze willen je niet
    Zwarte piet, ze willen je niet
    Geen zwarte piet, maar witte piet
    Aan het scanderen en like, je lacht wel, maar diep van binnen huil je, want dit is je oma gewoon niet meer en ze weet niet eens meer wat haar handen zijn en wat ze ermee moet doen en ze eet alleen als je er heel lang op aandringt en idk. I wish someone would hug me and tell me it is going to be alright, but I know it won't be alright and that is the difficult part.

    Aw gosh, heel veel sterkte!! <3

    Mijn oma is ook dementerend. Kan binnen een vijf minuten ook vijf keer dezelfde vraag stellen. Weet niet meer hoe het leven werkt eigenlijk. Maar ze is er verder nog redelijk bij met het verstand, aangezien ze ons nog kent, af en toe mee kan praten - al is dat vooral over het verleden. Want nieuwe dingen onthoudt ze echt niet meer. En eten wilde ze een lange tijd ook niet, al gaat dat nu opeens wel weer redelijk goed, gelukkig. Maarja... voor hoelang. Als haar humeur even niet meezit dan geeft ze ook gewoon toe dat ze niet meer verder wil.
    Het is een vreselijk iets en je wenst het niemand toe...

    Yaaas het voelt zo goed om van alles te doen wat al zo lang op je lijstje staat. En dan vanavond naar The Death Cure me is happy.


    •

    Soms wil ik mezelf slaan.
    :')

    Wat ben ik voor spastisch persoon dat niet alleen kan zijn, uugh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh dear i need you right now, but my parents don’t want you to visit me, so im fucking lonely again. I need hugs and your kisses and your words. But nope.


    i wanna die with you once or twice.

    Ik wil gewoon een uur naar tv kijken na mijn examen voor ik voor het volgende begin te leren, en zelfs dat is me niet gegund. Man ik ben graag alleen thuis, dan heb ik tenminste rust.

    En serieus kerel, ik stuur je mijn notities door, maar ik moet er zelf nog aan beginnen, dus ik weet ook niet wat ik in week 4 van het semester heb genoteerd en al helemaal niet wat het betekent.
    Ik zie nu DAT HET ER GEWOON ONDER STAAT. Je kon het natuurlijk ook gewoon googlen, want het is niet dat het Engelse termen zijn ofzo. Of wacht, nog beter, kom in het vervolg gewoon NAAR DE LES als er een gastspreker is.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.