• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zet alle triggerende dingen (automutilatie, slechte gedachten, álles) in een spoiler!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Is het de bedoeling dat kale chips verbrand smaken? In dat geval, zijn ze gelukt (':


    kindness is never a burden.

    Ik ben zo moe..


    26 - 02 - '16

    But believe me I'm fine
    But I'm lying; I'm so very far from fine


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dat moment wanneer je verkouden bent en je neusspray op is. Struggles D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik werd vanmiddag door mijn logerende neefje van 3 op mijn vingers getikt omdat ik rond 12 uur nog in mijn badjas liep. Hij zei dat ik me moest aankleden want als er mensen zouden komen zouden ze me een ‘raar meisje’ vinden :’D


    "Do you believe monsters are born or made?"

    What I want to do tomorrow: sleep in and play Skyrim all day
    Reality: ortho, clean my room and go to work.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ah. Daar is de spijt. Rip gewoon.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oke ik voel me best genegeerd ):
    Wij hadden toch al plannen voor in de vakantie? Dan ga je nu ineens met een hele groep afspreken dat je een week ergens gaat slapen. Bedankt he, ik voel me weer gewild.


    all because i liked a girl

    Wauw... Dit voelt al als een goede ochtend, ik weet dat het niet door iets goeds komt, maar wow, ik ben gelukkig nu.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    mt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik had eerder moeten gaan slapen :')

    Ik heb heimwee naar mijn bed, maar ik weet dat ik zodra ik daar ben weer weg wil oeps


    obsessive rage

    Als ze me maar serieus nemen ...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat fijn om op deze manier wakker te worden.


    kindness is never a burden.

    Volgens mij ben ik geblokkeerd? Zo lijkt t though. But I could be wrong.

    En muh. Ik voel me nog steeds prut. Maar ik moet en zal naar schieten gaan vanavond. Aangezien Apeldoorn al niet door gaat. Ik voel me echt compleet waardeloos en ugh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •