• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zet alle triggerende dingen (automutilatie, slechte gedachten, álles) in een spoiler!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Als ik nou mijn kamer niet zo'n zooi zou laten worden hoef ik niet steeds zoveel op te ruimen. Is it too late to make new years resolutions?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Leith schreef:
    Als ik nou mijn kamer niet zo'n zooi zou laten worden hoef ik niet steeds zoveel op te ruimen. Is it too late to make new years resolutions?

    It never is too late


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leith schreef:
    Als ik nou mijn kamer niet zo'n zooi zou laten worden hoef ik niet steeds zoveel op te ruimen. Is it too late to make new years resolutions?


    What about 'new month resolutions'? :Y)

    //

    Vanmiddag eindelijk m'n haar weer verven.


    Doorverwijzing naar kliniek is geregeld. Nu daar heen en kijken hoe en wat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahaha goals for next month: DON'T BE SUCH A LAZY FUCK


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Okay, lichaam, ik snap je niet meer. Eerst val je twee kilo af wanneer ik veel eet en daardoor krijg ik (zwaarder) ondergewicht, dan eet ik nog meer om aan te komen, kom je maar één kilo aan en groei je een centimeter -,- Like, het is al kut zoveel te moeten eten, je kan op zijn minst helpen met aankomen om geen boze ouders te krijgen.


    obsessive rage

    Fijn dat je echt alleen maar aan jezelf denkt. God, I wanna break up but I also don't want to and this doesn't make me feel much better.


    This ain't no place for no better man.

    Ugh. Dilemma..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plan, je gaat nu eten zoals je altijd eet, zodat je weer in vorm komt, en dan kan je je eindelijk weer wegen dit weekend. Hopen dat het lukt.
    Ik word wel steeds dunner volgens mij, maar UGH, Idk. Ik kan het niet zien


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    I really just want to dissapear.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik haat dit weer. Koude wind met regen. Brrr.


    26 - 02 - '16

    ew im out of breath,


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wauw. Echt laag dit.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GODVERDOMME
    asdfghjkl
    waarom denken mensen altijd dat ik dingen slechter bedoel dan ik ze bedoel en WAAROM worden mijn acties altijd geïnterpreteerd alsof ik slechte bedoelingen heb
    for christ's sake zeg (no_chears)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    holy macaroni het is al weer bijna drie uur
    hoe dan