• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zet alle triggerende dingen (automutilatie, slechte gedachten, álles) in een spoiler!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Als ik er achter kom welke teringmongool mijn facebook heeft lopen melden met de melding “naam is niet werkelijk zo” of hoe dan ook, is die persoon echt dood.
    Ga een ander vervelen met je kutgedrag en sterf. Vuile hufter.

    Ik kan dit er echt niet bij hebben.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2018 - 21:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pffft.. begin hier een beetje moe van te worden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Uugh, weer extra kosten :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Flugzeug schreef:
    Als ik er achter kom welke teringmongool mijn facebook heeft lopen melden met de melding “naam is niet werkelijk zo” of hoe dan ook, is die persoon echt dood.
    Ga een ander vervelen met je kutgedrag en sterf. Vuile hufter.

    Ik kan dit er echt niet bij hebben.

    ik ben normaal niet zo van op een ander letten/ander aanspreken, maar jeetje let ajb nou een keer op met hoe je dingen verwoord en wat je wel of niet plaatst. dit is niet eerste keer al met een post van jou.
    en sowieso, het kan een ongelukje of een vergissing zijn. het is niet het einde van de wereld, en het word zo opgelost.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    King_Boo schreef:
    (...)
    ik ben normaal niet zo van op een ander letten/ander aanspreken, maar jeetje let ajb nou een keer op met hoe je dingen verwoord en wat je wel of niet plaatst. dit is niet eerste keer al met een post van jou.
    en sowieso, het kan een ongelukje of een vergissing zijn. het is niet het einde van de wereld, en het word zo opgelost.


    Laat me toch gewoon lekker man.
    Negeer het verdomme eens een keer. Ach weten jullie wat. Ik ga wel inactief. Is iedereen blij. Doei.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    mensen die iphones in een blender stoppen.
    y u do dis


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Flugzeug schreef:
    (...)

    Laat me toch gewoon lekker man.
    Negeer het verdomme eens een keer. Ach weten jullie wat. Ik ga wel inactief. Is iedereen blij. Doei.

    ok


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Pff, ik ben m’n job nu wel beu. Oké, ze hebben gelijk, je moet je altijd verontschuldigen naar de gast toe maar meh ik doe dat niet graag als het niet mijn fout was. Tja, ik snap dat je wel een verontschuldiging verwacht als gast maar pff, klaag over alles dan maar. Ik had daarna nog wel gevraagd of de kamer oké was als ik me niet vergis..


    Ik wil een tuin vol egels

    Kan iedereen in deze familie me gewoon niet met rust laten jfc.


    This ain't no place for no better man.

    Ik moet stoppen met drinken, ik maak er al mijn vriendschappen kapot mee.

    // I just want you to be proud of me for once. I know it's my own fault you're not and I don't have a 'but'.
    /// Hope you miss me, wish you'd kiss me.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2018 - 23:31 ]


    kindness is never a burden.

    Ga nou slapen - je hebt morgen een tentamen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    This constant feeling of being lonely really is dragging me down more than I want to admit..

    It's my own fault though. I know I don't have to feel this way. I should learn to put more effort into people. I can't just expect others to always start a conversation or ask to meet up.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2018 - 0:12 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb opeens zin in een omelet. Why.
    Morgen wel uitslapen though. Hoera. ^^

    Nog 5 dagen. Halleluja.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    But I guess you don't really care anymore..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."