• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zet alle triggerende dingen (automutilatie, slechte gedachten, álles) in een spoiler!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    En nu voel ik mij weer alsof ik net een complete marathon heb gelopen. Great. Ik haat dit soort instortingen. Flut zus. Ik houd van je, maar je weet niet hoeveel pijn, onzekerheid en last je mij bezorgt.


    At the end we're all cursed

    Hello anxiety. Can't remember inviting you over.
    Guess it's time to return the breathing excercises. Still don't know how I'm supposed to do that when I can barely breathe though..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat was te veel eten


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    trigger ivm eetproblemen
    I love my friends so much, but anorexia is killing me and the only thing they do is trigger me. I don’t want to go to the hospital again, but i don’t want to leave my friends by stop takling to them. Ugh


    i wanna die with you once or twice.

    Ik haat het leven fml


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Door deze shit krijg ik zowat geen vreten naar binnen. Shitzooi. Wil gewoon een lekkere vette hamburger of zo.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2018 - 20:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I forgot that Newt is a cutiepatootie.


    •

    selfharm mention:
    Ugh dit is ook niet echt goed van me, maar het is beter dan me letterlijk verwonden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh waarom doen woorden zoveel pijn, waarom kunnen sommige mensen er niet mee om gaan?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mehh

    fezjkalmmfhuvydsuiqaezliofùre hvijerbrfzulkc, ldkjqsimulfkaeihrjkfezs,cwn;jkue
    GAD MIL JAAR
    a) ik voel me schuldig want
    b) dit is niet wat het lijkt/leek en
    c) het was misschien niet slim van me maar ik had er mijn redenen voor omdat
    d) ik zeker wilde zijn voor ik een opmerking maakte en nu
    e) het gevoel heb dat ik mezelf als een niet te vertrouwen eikel gedragen heb terwijl
    f) iedereen anders het waarschijnlijk al vergeten is

    oh en
    g) ik wil er iets van zeggen of verontschuldigen of uitleggen maar
    h) dat komt weer lullig over omdat het al zo lang geleden is

    faking hell zeg
    ik heb niet eens iets mis gedaan EN WAAROM VOEL IK ME VERDOMME WEER SCHULDIG OVER ALLES
    en toch voel ik mezelf een eikel
    super


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Na het trainen een lekkere warme douche genomen :Y)


    all because i liked a girl

    Eindelijk een nieuwe laptop in zicht.
    I can't with this thing anymore.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hmmm, zelfs Maple kan me niet helpen. :') Dan maar volgende oefening, heuj.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bah, ik word altijd zo pissig van mensen die een volledig gesprek gaan houden terwijl ééntje/twee op een toestel zit in de fitnesszaal (en dan niet de oefening uitvoeren). Sta gewoon verdomme op en geef andere de kans om te trainen als je zo graag wilt bijkletsen.


    Deep inside, I've never felt alive