• Hallo allemaal :Y)

    In oktober heb ik een bullet journal aangeschaft samen met een paar goedkope kalligrafie pennen van Ali Expres om het uit te proberen. But now I'm ready to step up my game, en wil ik dus graag andere pennen. Ze mogen best iets duurder zijn (het liefst wel onder de 10 euro natuurlijk) en gekleurd mag ook. Heeft er iemand nog aanraders?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Pipoos heeft hele goede kwaliteit daarin!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ben zelf ook nog op zoek, maar die van de Action zijn in ieder geval geen aanrader. De setjes die ik geprobeerd heb waren gespleten of uitgedroogd, die setjes waar 3 in het doosje zitten. Na 5x omruilen was ik het zat 😂😂😂 dus niet naar de Action in ieder geval.

    De Pentel Fude Touch Sign op Jetpens.com zijn iig heel mooi. Zelf geen ervaring mee, maar ik kwam laatst iemand tegen die ze had en die kon er zo mooi mee handletteren. Maar is niet echt een kalligrafie pen hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben eigenlijk meer op zoek naar zoiets. Dit zie ik mensen altijd gebruiken in youtube videos, en zo een heb ik er nu ook. Met zo'n langere punt.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Anyone else?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb de Pigma Microns, de 6-pack, maar die heb jij waarschijnlijk nu al. Misschien kan je de Tombow fudenosuke proberen? Ik vraag me alleen wel af waar je die kunt bestellen. In elk geval niet op Ali en ook niet op Bol. Je zou ook voor deze kunnen gaan.


    || With the SAS, nobody gets left behind. ||

    Deze zijn ook wel erg leuk, zijn aquarelpennen maar hebben langs 1 kant een brush pen, heb ze nu al een tijdje en ik vind ze echt leuk! Op Youtube kan je er reviews over vinden, als je ze eerst in actie wilt zien. Ze kosten 30 euro voor 36 stuks, dus valt echt mee.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Voor mijn bullet journal gebruik ik de Sakura Pigma, medium en small, dit doe ik alleen voor handlettering, als ik gewoon schrijf dan gebruik ik de Pigma Micron set, hier zitten er 6 in volgensmij. Momenteel als je een goedkope variant wilt gebruiken voor handlettering kan ik Crayola fineliners aanraden, die werken vrij goed en kunnen je helpen om dunne en fijne lijnen te krijgen voordat je overstapt op brush pens, dit kan namelijk in het begin wat ingewikkeld zijn. Ook zijn ze heel goedkoop! Als je voor een duurdere variant brush markers wilt gaan, dan kan je de Tombows gebruiken, zijn wel vrij duur, maar geven wel mooi resultaat!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik gebruik die van de action 2 mm 3.5 mm en 5 mm kosten 1 euro en ik vind ze erg fijn voor handlettering


    Change is for weirdos ~ Niall Horan