• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Triggerende dingen in een spoiler alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 17:19 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Bokeh schreef:
    Ik kan me echt niks voorstellen bij die Leather & Cookies van Axe 😂😂


    Right? Hoe werkt dat?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik wil hier gewoon de hele dag bezig blijven zo, geen deadlines, geen stress, gewoon hier zitten tekenen yes


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Inktzwart schreef:
    Ava, stop met rond stuiteren, het is nog geen morgen, dat weet je

    Pff ik weet dat ik zeer, zeer fantastisch en opwindend bent, danku danku *buigt*

    Nee ok jk no idea waar dit over gaat sh


    i wanna die with you once or twice.

    Oke maar kan het alsjeblieft stoppen met sneeuwen? D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Oke maar kan het alsjeblieft stoppen met sneeuwen? D:

    Hahaha. Hier in Antwerpen is nog geen vlok sneeuw te zien :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wanneer je oma 'dag jongen, dit is de laatste keer dat we elkaar ooit kunnen zien' zegt tegen haar hond en je hart in tienduizend stukjes breekt.


    She's imperfect but she tries

    Ledecky schreef:
    Oke maar kan het alsjeblieft stoppen met sneeuwen? D:


    Hier is nog niks gevallen en ik hoop dat dat zo blijft (:


    26 - 02 - '16

    Bokeh schreef:
    Ik kan me echt niks voorstellen bij die Leather & Cookies van Axe 😂😂


    Ik dus ook niet. Ik probeer me voor te stellen hoe het ruikt en te bedenken of het dan lekker ruikt, maar ik denk dat het een hele aparte geur zal zijn.


    Physics is awesome

    Echt, je moet meer gewoon doen, gewoon knopje omdraaien. Ik ben er vrij zeker van dat het je nog 1-2 jaar gaat duren als niemand je een schop onder je gat geeft. Maar ik wil niet degene zijn die dat doet, ik heb genoeg gedaan. Doe zelf wat, kind.
    Hoe vreemd is het soms dat het lijkt alsof je snel volwassen wil worden, maar met al je zorgen je wel een kind lijkt. Je hebt iets overgeslagen in het leven lijkt het wel, maar je doet er niets aan. Echt fuuuucking irritant.


    Ik wil een tuin vol egels

    Bokeh schreef:
    Ik kan me echt niks voorstellen bij die Leather & Cookies van Axe 😂😂

    Ik uhm, heb mijn vader al verboden om hem te gaan kopen. Hij had ook laatst die Dark Temptation ofzo? Die is ook zo smerig... :/


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn dromen beginnen zo levendig te worden, dat ik af en toe het verschil niet meer herken tussen wat nu een droom en wat werkelijkheid is. Freaky as fuck.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Mijn dromen beginnen zo levendig te worden, dat ik af en toe het verschil niet meer herken tussen wat nu een droom en wat werkelijkheid is. Freaky as fuck.


    Same, same, same, same.


    kindness is never a burden.

    Neeee, ik val in een youtube gat, red me!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ada schreef:
    (...)
    Pff ik weet dat ik zeer, zeer fantastisch en opwindend bent, danku danku *buigt*

    Nee ok jk no idea waar dit over gaat sh


    Wahahaha ja dat ging over dat morgen ;'D


    obsessive rage

    Oke ik heb mijn moeder de hele weg Kpop later luisteren en volgens mij vond ze het best leuk :')