• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Triggerende dingen in een spoiler alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 17:19 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Vanmiddag wordt zo niet leuk en ik heb ook absoluut er geen zin in, in hun gezeik. Het enigste wat wel positief is, is dat mijn lieve moeder bij mij is. Meh ik wil niet. D:


    One Who Travels A Higher Path.

    ik heb geen probleem met een beetje autotune, maar dit gaat er nou toch wel echt over, man


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als ik zeg dat ik geen carnaval wil vieren, dan wil ik geen carnaval vieren. Blijf dan verdomme niet aandringen want daar voel ik me alleen maar slechter om. Ugh I could cry.


    idk of dit triggering is/kan zijn, maar ik zet het maar onder een spoiler.
    Het ding is dat ik er hoe langer hoe meer van overtuigd raak dat het niet oké is hoe ik me vaak voel maar dat ik tegelijkertijd het grootste deel van de tijd simpelweg niet weet hoe ik me voel en of het abnormaal is en heb ik de neiging om mezelf een aantstelster te vinden dis dat maakt het allemaal nog veel moeilijker om aan mijn ouders te zeggen dat ik eigenlijk gewoon maar een psycholoog wil, al is het maar om me gewoon even af te reageren of heel mijn verhaal te doen of idk, maar hoe. Help. Help.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Soms kan ik me zo aan jou irriteren. Maar wel lekker prdoductief bezig geweest, bed verschoond, gestofzuigd en de catussen & vetplanten water gegeven. Hopelijk kan ik met deze mood ook mijn to do list af maken.


    Physics is awesome

    Okay teveel indrukken en prikkels vandaag I wanna go home and watch netflix. 😭


    The truth is out there.

    Oké, ergens wil ik dolgraag alle Nederlandse schaatsers zien, maar dat betekent dat ik om zes uur 's ochtends op moet en ik weet niet of ik dat mentaal aan kan :W


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik huil. Waar kan ik tijd vandaan halen nu ik het zo nodig heb? Mij beschermen tegen de deadline, ja doei. Van de drie mensen waar ik mee samenwerk hebben er DRIE GEEN TIJD AAAHH
    Dan maar alles zelf doen is ook geen optie want ik kan wel toveren, maar geen wónderen uitvoeren verdorie. hulp


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dan heb je bijna 10,5 uur geslapen en ben je alsnog moe


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wat een drukte. Carnaval is niks voor mij.


    26 - 02 - '16

    Vandaag was superr

    //
    Oh god dit is zo raar en random


    i wanna die with you once or twice.

    Plunkett schreef:
    Oké, ergens wil ik dolgraag alle Nederlandse schaatsers zien, maar dat betekent dat ik om zes uur 's ochtends op moet en ik weet niet of ik dat mentaal aan kan :W


    Hoorde mijn collega van de week op werk vertellen dat de schaatsers moeten rijden op tijden die qua onze tijd in de middag vallen.


    Physics is awesome

    I... Ugh : (

    [ bericht aangepast op 10 feb 2018 - 17:23 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I'm in serious hate of myself right now — ha ha hahaha ha ha. Ugh.


    Wat een misselijkmakend mens ben jij toch ook. Gadverdamme.

    Wat mij betreft kan de wereld ook wel zonder jou.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."