• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Triggerende dingen in een spoiler alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 17:19 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    fuck nee fuck dat doen we vanavond niet! rustig aan!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet niet of het een opluchting is om lekker thuis te zitten • of een marteling omdat ik mezelf sociaal geïsoleerd voel door mijn eigen toedoen.


    Dat heerlijke moment waarop je je wekker wilt zetten en je ineens beseft dat het voor een keer niet hoeft


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dissonant schreef:
    Dat heerlijke moment waarop je je wekker wilt zetten en je ineens beseft dat het voor een keer niet hoeft


    Heerlijk gevoel!


    Physics is awesome

    Ik heb toch helemaal geen energie om te werken nu? Ugh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ziek met een combo van fucking lang in de trein is echt niet handig. 🤔


    The truth is out there.

    I’m not racist, that’s one thing for sure. But I have so much mixed feelings about this so called anti─racism book. . . It’s not that racism is only pointed at black people. And then I see a comment stating ‘black people can’t be racist’ and I’m like ‘no, that’s just plain wrong’.


    Carpaccio is goddelijk :9~


    26 - 02 - '16

    Zinn in vandaag. (:


    i wanna die with you once or twice.

    Vandaag shoppen! Als ik uit mijn bed geraak tenminste. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vandaag maar eens gaan inschrijven. Eerste stap naar de opleiding voor kynologisch gedragstherapeut. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    No day has passed. None.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Als er wordt gezegd dat we om 11 verzamelen, zou het wel erg fijn als iedereen er ook daadwerkelijk rond 11 is en niet dat 3 van de 5 er een kwartier later nog niet zijn....


    Stenenlikker

    Ah mijn Amerikaanse collega is zo leuk. Ieder weekend weer een vreugde om te werken. :Y)

    Ik denk dat ik onderhand wel al alle Disney- en andere animatiefilmliedjes gehoord heb, lol. Maar het is zo leeeeeeeeuuuuuuuuuuuk. En het wordt niet beu. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried