• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Triggerende dingen in een spoiler alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 17:19 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Wahahaha ja dat ging over dat morgen ;'D



    i wanna die with you once or twice.

    Dan vraag je ook echt of ik weer wil eten waar ik gisteren random mega misselijk van werd, geef ik aan dat ik niet weet of dat gaat en word je boos omdat ik het op moet eten want je wil het niet weggooien.
    1. Dat is niet overleggen dus kom dan niet met dat je wil overleggen over het eten.
    2. Wat kan ik eraan doen dat ik misselijk word? Ik vind het lekker en eet het normaal altijd op. Ik heb geen idee waar de misselijkheid vandaan komt. Boos worden op mij is dus bullshit.
    3. De enige reden dat je nu zo doet is omdat jullie lekker witlof willen eten met aardappelen en shit. Daarom moet ik de restjes opeten. Lekker lullig.

    Dus wtf rot op en vraag het dan niet als overleg en inspraak sws geen optie is. Oh en als ik het niet kan eten eet ik wel weer gewoon brood en droge krackers of zo.


    At the end we're all cursed

    Reasons why today is my happy day: (en ik had nood aan zo’n geweldige dag)
    1) Roosjes op school en ik had zo’n lieve roosjes aah
    2) Rosalie die superblij was met dr roosje en zei dat ik echt een schat was en dat het ongelooflijk lief was want ik was er echt bang voor MAAR ZE VOND HET AWESOME yay
    3) Ik heb die trui die ik al superlang wilde gekregen als pre-verjaardag cadeau van mn ouders
    4) Ik heb sushi als voorgerecht en dan pizza en dat is life
    5) Straks spreek ik af met Sara en Sarah en een random hoopje andere scoutsvrienden en vriendinnen en YAY DAAR HEB IK OOK ZO’N ZIN IN
    Aka today was/is awesome en ik had echt zo’n dag nodig and I’m a happy cinnamon rol now
    En ik had ook superweinig anxietyaanvallen en voelde me af en toe zowaar enigszins een heel klein beetje zelfverzekerd gevoeld en dat is heel lang geleden

    [ bericht aangepast op 9 feb 2018 - 17:41 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Welp, guess I'm going to live in Belfast.


    She's imperfect but she tries

    96% op mn eerste Logic exam. Damn Matty


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    dafok
    mail van prof: "je moet je boek aanschaffen in boekhandel Story Scientia"
    DIE IS FAILLIET SINDS 2014
    kerel serieus
    ik snap dat je elk jaar dezelfde documentjes en mailtjes verstuurd maar SINDS 2014????


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Resolution of 2019: start taking to people about what's on my mind.


    kindness is never a burden.

    Eigenlijk wil ik best wel heel erg graag een huisdier, maar het zou zo ontzettend onpraktisch zijn en dat kan ik zo'n beestje niet aandoen en dat is best sad


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb gewoon 0 motivatie meer om mijn bed uit te komen. dit is erg... I'm getting worse and worse again by the day and idk how to fix it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Damn fat-ass it's not because it's vegan you can just eat the whole fucking thing and still call it healthy.


    kindness is never a burden.

    Kaas en whiskey zo. Slapen en dan morgen er maar weer tegen aan. Pfffff[osefhsfoadoadoima.


    The truth is out there.

    Let's watch Narnia, cause I'm already an emotional mess so lets watch my childhood obsession and remember how i miss having 0 problems.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    OF-FUCKING-COURSE.

    Ben echt klaar met deze klotefamilie. Ik wil echt mezelf gewoon liever doden dan nog 1 dag langer hier wonen. Misschien moet ik maar serieus tegen mijn psych zijn en zeggen dat ik dit niet volhoud. Als ik hier nog moet leven gaat het echt nooit meer goed komen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mwhhh


    i wanna die with you once or twice.

    Jezus wat een rotkind. Pff.


    i wanna die with you once or twice.