• Lieve mensen ik zoek een cover.
    Ik ben sinds vorige week begonnen aan een verhaallijn voor mijn Marvel verhaal en nu weet ik dat het mij heel erg motiveerd als ik er een cover (en wellicht een banner) bij heb.

    Samenvatting:

    Marvel Universe
    WW2 crimineel Marlene Riefenstahl vlucht in 1945 uit Duitsland naar Zwitserland.
    Na de executie van haar vader Herr Dr. Oskar Riefenstahl en het opdoeken van zijn ziekenhuis, stuitten ze in 1960 op een geheim labratorium. Hier treffen ze onderzoeksverslagen die de ware super-identiteit van Marlene onthullen.

    Marlene kreeg voor het begin van de oorlog een neuraal implantaat die de verwerking van zintuigen verbetert (inclusief gezichtsvermogen, geluid en geur) Het implantaat zal ook de neuroncode in de hersenen herschrijven. Het afbreken en de neuronen één voor één vervangen. alsof het brein herboren wordt. Deze kunstmatige hersencellen zullen meer capaciteit kunnen dragen dan het normale menselijke brein en haar vader had hier de volledige controle over.

    De BND (duitse CIA) en de ICC proberen haar op te sporen, maar Marlene weet zich schuil te houden bij een Zwitserse geheime gemeenschap. De opsporing ligt tijden stil, totdat ze plots in 2016 weer op de radar verschijnt.


    De cover:
    Graag verticaal
    In kleur
    Zal het heel tof vinden als het in de sfeer van deze filmposter is:
    klik
    Dus erg modern en futuristisch.
    Afbeeldingen:
    Marlene (tatiana maslaney)
    foto 1
    foto 2
    foto 3

    Everett (Martin Freeman)
    foto 1
    foto 2

    Yves (Taron Egerton)
    foto1
    foto2

    en deze als schurk (Pedro Pascal)
    foto 1

    *dit zijn enkel voorbeelden die ik mooi vind, Als je betere passende foto's van mn faceclaims vind, mag je die gerust gebruiken.

    Inspiratie voor evt achtergrond.
    foto 1
    foto 2
    en ook amerikaanse gebouwen is een optie



    Als ik de cover wil gebruiken mag je een item naar keuze in de spotlight zetten, wanneer je maar wilt.


    [ bericht aangepast op 20 feb 2018 - 14:02 ]

    NiekNiek schreef:
    Ik pas, ben ik bang. Mijn photoshop skills overtreffen dit niet :')



    Ah, oke :). Toch bedankt voor het aanbod.