• Let's fangirl together!

    Become a fan...
    TaeTae's favoriete k-pop groepen/artiesten
    Baechu's Favoriete Kpop idols
    Baechu's favoriete k-pop girl(group)-songs


    [ bericht aangepast op 6 aug 2018 - 14:05 ]

    Omg Laura. We hebben staanplaatsen.
    I called it dat we kaarten zouden krijgen maar nu ik ze daadwerkelijk binnen heb, holy shit. Ik kan het nog niet helemaal bevatten.


    What’s tasty in Busan?

    Salaryman schreef:
    Gefeliciteerd guys! Ik kwam er niet doorheen, al was ik al rond 9:20 door die wachtrij. Elke keer die melding, al zeiden ze op de Twitterpage dat het nog niet uitverkocht was. Nu zijn er helemaal geen kaarten meer volgens mij.

    Ah ik vind het echt zo stom voor iedereen die het niet gelukt is! (no_chears)
    Want het was ook echt een drama. Ik was er al doorheen en wilde betalen en toen gooide hij bij mij de site eruit.
    Sowieso vind ik het erg dat de kaarten nu voor heel veel geld worden doorverkocht. Bah.

    SOPE schreef:
    Omg Laura. We hebben staanplaatsen.
    I called it dat we kaarten zouden krijgen maar nu ik ze daadwerkelijk binnen heb, holy shit. Ik kan het nog niet helemaal bevatten.

    Dit is natuurlijk verschrikkelijke mosterd na de maaltijd, maar ik heb kaarten gekocht via een incognito-tabblad op mijn laptop. Het viel me op dat ik hierbij binnen 20 minuten door de wachtrij was, terwijl ik op mijn normale browser op mijn laptop en mobiel er na 4 keer verversen en een aantal crashes nog niet was.
    Wellicht zullen er nog wel kaarten aangeboden gaan worden van mensen die toch niet blijken te kunnen, of vlak voor het concert, wie weet..?
    En voor iedereen die bij ticketswap gaat strijden, good luck!!


    TaeTae schreef:
    (...)



    Yep. too late.


    What’s tasty in Busan?

    TaeTae schreef:
    (...)
    Ah ik vind het echt zo stom voor iedereen die het niet gelukt is! (no_chears)
    Want het was ook echt een drama. Ik was er al doorheen en wilde betalen en toen gooide hij bij mij de site eruit.
    Sowieso vind ik het erg dat de kaarten nu voor heel veel geld worden doorverkocht. Bah.

    Belachelijk die prijzen, heb het gezien ;o. Mocht ik zelf kaarten hebben en ik onverhoopt niet kunnen, dan zou ik ze echt niet voor zulke prijzen doorverkopen. Heb ik gewoon echt morele bezwaren tegen :|
    Waren trouwens heel veel mensen die geen kaartje hadden als ik Twitter mag geloven.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2018 - 22:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja maar echt... die kaartverkoop was wel echt drama.
    Ik hoop dat mensen er niet in trappen met die veel te dure kaarten... ik snap dat je ze graag wilt zien maar dan support je ook gelijk weer die aso's die het voor veel te veel geld doorverkopen ugh

    Mijn ouders zaten gisteren te kijken naar een bieding op één van die doorverkoopsites, en ze vonden VIP-kaarten voor €1700. Ik stond echt met open mond toe te kijken hoe de biedingen gewoon nog opliepen!
    Begrijp me niet verkeerd, ik ben verschrikkelijk blij met de kaarten en ik kan het nog steeds niet geloven, maar zoveel geld is me echt teveel, hoe zo'n grote fan ik ook mag zijn.


    What’s tasty in Busan?

    Ja ik gun die mensen die dat doen allemaal slechte karma

    Ik heb ook staanplaatsen! Had ze om 09:43 uur op 1 juni. Kwam er uiteindelijk doorheen op m'n mobiel nadat er 80 keer de melding "sorry er zijn kaartjes beschikbaar" stond en ja ik ben dolgelukkig. :'D Wilde voor vip maar bij mij bleef die melding er staan, weird. Ik vind het wel super jammer voor iedereen die geen kaartje heeft! Een van mijn vriendinnen heeft ook geen kaartje en dat is zo jammer meh. :c


    The sun will rise and we will try again.

    Majime schreef:
    Ik heb ook staanplaatsen! Had ze om 09:43 uur op 1 juni. Kwam er uiteindelijk doorheen op m'n mobiel nadat er 80 keer de melding "sorry er zijn kaartjes beschikbaar" stond en ja ik ben dolgelukkig. :'D Wilde voor vip maar bij mij bleef die melding er staan, weird. Ik vind het wel super jammer voor iedereen die geen kaartje heeft! Een van mijn vriendinnen heeft ook geen kaartje en dat is zo jammer meh. :c

    Leuk dat je kan gaan! Wel jammer van je vriendin...

    Ergens verbaas ik me er wel over dat er maar één concert is in Amsterdam. Juist in A'dam hadden ze er twee moeten doen omdat dat zo'n centrale plek is voor veel mensen en omringende landen die er makkelijk kunnen komen.

    Als er nog meer mensen zijn die iets leuks hebben dat ik in de beginpost kan zetten; let me know! ^^

    Wie heeft er nog meer gemengde gevoelens over Shinee's comeback?

    #random

    [ bericht aangepast op 4 juni 2018 - 17:45 ]


    God is fair. He gave me looks, brain and knowledge. So of course I wouldn’t have a good temper.

    Jaa omg het is echt wel moeilijk om ze zo met z'n vieren te zien
    maar ze doen het zo goed <3

    Taekookie schreef:
    Ik heb ook staanplaatsen! Had ze om 09:43 uur op 1 juni. Kwam er uiteindelijk doorheen op m'n mobiel nadat er 80 keer de melding "sorry er zijn kaartjes beschikbaar" stond en ja ik ben dolgelukkig. :'D Wilde voor vip maar bij mij bleef die melding er staan, weird. Ik vind het wel super jammer voor iedereen die geen kaartje heeft! Een van mijn vriendinnen heeft ook geen kaartje en dat is zo jammer meh. :c


    Ik voel een mini Q-ARMY-meeting aankomen 🌚

    TaeTae schreef:
    Als er nog meer mensen zijn die iets leuks hebben dat ik in de beginpost kan zetten; let me know! ^^


    Wellicht zo'n shitty guide to *insert idol/band name here*. Anders ga ik nog wel even lijstjes maken. Die list of fave's van jou heeft me geïnspireerd.


    What’s tasty in Busan?

    TaeTae schreef:
    Jaa omg het is echt wel moeilijk om ze zo met z'n vieren te zien
    maar ze doen het zo goed <3


    Echt wel ^^


    God is fair. He gave me looks, brain and knowledge. So of course I wouldn’t have a good temper.