• Let's fangirl together!

    Become a fan...
    – TaeTae's favoriete k-pop groepen/artiesten
    – Baechu's Favoriete Kpop idols
    – Baechu's favoriete k-pop girl(group)-songs
    –
    –
    –

    [ bericht aangepast op 6 aug 2018 - 14:05 ]

    ARMY MEET

    en omg ja shitty guides zijn amazing. Ik zal morgen eens wat in de beginpost zetten. :Y)
    EN JA. maak lijstjes!

    Oeh er gaan uiteindelijk hier nog best wat mensen naar het concert? Nice. ^.^
    Ik heb zelf via via kaartjes kunnen krijgen, dus ik ben helemaal happy en er dus ook bij. ^.^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    A2 schreef:
    Oeh er gaan uiteindelijk hier nog best wat mensen naar het concert? Nice. ^.^
    Ik heb zelf via via kaartjes kunnen krijgen, dus ik ben helemaal happy en er dus ook bij. ^.^

    Ah superleuk!!

    20 juni is Monsta x
    En ik zocht nog iemand die met me mee wilde maar de meesten konden niet ivm school of whatever helaas
    Nu gaat mijn moeder mee :'DDD
    En dat vind ik stiekem echt geweldig hahaha

    Ik had al stiekem wat filmpjes gekeken van het concert aangezien ze al twee keer in korea hebben opgetreden... omygawd ik heb er zoveel zin in

    SO CUTE

    Dat moment wanneer Starbucks een tweet van een Hyungwon fanaccount beantwoord en Hyungwon er vervolgens ook nog op reageert :'D

    TaeTae schreef:
    (...)
    Leuk dat je kan gaan! Wel jammer van je vriendin...

    Ergens verbaas ik me er wel over dat er maar één concert is in Amsterdam. Juist in A'dam hadden ze er twee moeten doen omdat dat zo'n centrale plek is voor veel mensen en omringende landen die er makkelijk kunnen komen.


    Ja inderdaad! Ik was ook verbaasd!


    The sun will rise and we will try again.

    WishingPride schreef:
    Wie heeft er nog meer gemengde gevoelens over Shinee's comeback?

    #random


    Ja me idd


    The sun will rise and we will try again.

    SOPE schreef:
    (...)

    Wellicht zo'n shitty guide to *insert idol/band name here*. Anders ga ik nog wel even lijstjes maken. Die list of fave's van jou heeft me geïnspireerd.


    OEH YES Q-ARMY MEETING


    The sun will rise and we will try again.

    TaeTae schreef:
    Dat moment wanneer Starbucks een tweet van een Hyungwon fanaccount beantwoord en Hyungwon er vervolgens ook nog op reageert :'D

    Omg Starbucks heeft nu weer gereageerd op Hyungwon:')
    Ik zit op mn mobiel dus kan even geen foto ervan plaatsen

    Ahhh :') die hot chocolate er telkens tussendoor is killing me hahaha

    Ik zou toch zo vreselijk graag van 1 kpopnummer de hele choreografie uit m'n hoofd kennen (blush).


    No growth of the heart is ever a waste

    DRUMROLL PLEASE.
    Nu ik merk dat Kpop wel wat meer aan het leven is hier op Q, heb ik ook maar eens een lijstje gemaakt. Ik heb het enorm druk met school en ik moet nog een heleboel doen voor volgende week, en daarom heb ik zoveel tijd hierin gestoken.
    So enjoy and tell me what you think.


    What’s tasty in Busan?

    Salaryman schreef:
    Ik zou toch zo vreselijk graag van 1 kpopnummer de hele choreografie uit m'n hoofd kennen (blush).


    Met gepaste trots zeggen dat ik 'What Is Love', 'Peek-A-Boo' en 'Time for the moon night' laatst heb geleerd! EXO-CBX's KA-CHING heb ik ook geleerd, maar kom op, wie kan tippen aan de dans-skills van EXO-CBX uwu.
    Van een heleboel nummers kan ik alleen het refrein, haha. Denk aan EXO's 'The Eve' en 'Ko Ko Bop', BTS's DNA en SEVENTEEN's Very Nice, Adore U, Mansae en Pretty U.


    What’s tasty in Busan?

    SOPE schreef:
    DRUMROLL PLEASE.
    Nu ik merk dat Kpop wel wat meer aan het leven is hier op Q, heb ik ook maar eens een lijstje gemaakt. Ik heb het enorm druk met school en ik moet nog een heleboel doen voor volgende week, en daarom heb ik zoveel tijd hierin gestoken.
    So enjoy and tell me what you think.

    Ik heb 'm in beginpost gezet *O*