• Let's fangirl together!

    Become a fan...
    TaeTae's favoriete k-pop groepen/artiesten
    Baechu's Favoriete Kpop idols
    Baechu's favoriete k-pop girl(group)-songs


    [ bericht aangepast op 6 aug 2018 - 14:05 ]

    Ho
    Ly
    Shit

    Wauw

    Ik ben echt verliefd op Monsta x nu :')
    Mijn moeder is nu ook fan (ze was mee) :'D

    Zaterdag komt er een seizoen drie van X-ray serie van Monsta x. *O*



    Ik ben echt de enige die hard zit te hypen in dit topic lol

    Ik wil dit nog even delen in dit topic:


    Mij kun je achterin vinden - degene met een gele trui aan. :'D

    IK BEN ZO JALOERS ㅠㅠ
    Ik heb nog een lange weg te gaan voor ik mijn ouders er van kan overtuigen dat kpop ook gewoon muziek is. Mijn broertje en een aantal vriendinnen zijn al om, en ik heb zo'n vermoeden dat ik het daarmee maar moet doen.
    Maar ach, ik denk maar zo, niet iedereen heeft zo'n verfijnde smaak om kpop te kunnen waarderen. :>


    What’s tasty in Busan?

    Zijn er overigens mensen die geïnteresseerd zijn in mijn fave girl(group)-nummers?
    Ik heb een interessant lijstje in de aanbieding c:


    What’s tasty in Busan?

    Nouja je hebt tenminste een paar mensen in je omgeving al zo ver gekregen!

    Ik ben trouwens altijd geïnteresseerd in nieuwe kpop-gerelateerde lijstjes. Dus. :Y)

    Jouw nieuwe username tho <333
    En gifje op je profiel <333
    en profielfoto <333

    TaeTae schreef:
    Jouw nieuwe username tho <333
    En gifje op je profiel <333
    en profielfoto <333


    Alleen maar liefde voor mijn OTP :9~
    ALSO! Het lijstje met mijn favoriete girl(group) kpop songs is hier! Ik vind dat girlgroups best wel underappreciated zijn, en dat terwijl ze zo prachtig zijn en grappig en getalenteerd en cool en aesthetically pleasing en- zo kan ik nog wel uren doorgaan.
    Ik ben zo gay voor Hyuna en Red Velvet oml.

    EDIT: Dat lieg ik. TaeKook en VHope zijn mijn OTP's maar TAEGI KOMT HEEL DICHTBIJ.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2018 - 1:09 ]


    What’s tasty in Busan?

    TAEGl schreef:
    (...)

    Alleen maar liefde voor mijn OTP :9~
    ALSO! Het lijstje met mijn favoriete girl(group) kpop songs is hier! Ik vind dat girlgroups best wel underappreciated zijn, en dat terwijl ze zo prachtig zijn en grappig en getalenteerd en cool en aesthetically pleasing en- zo kan ik nog wel uren doorgaan.
    Ik ben zo gay voor Hyuna en Red Velvet oml.

    EDIT: Dat lieg ik. TaeKook en VHope zijn mijn OTP's maar TAEGI KOMT HEEL DICHTBIJ.

    i like this combo

    oh en thanks voor je lijstje want ik luister dus te weinig girlgroups en nu kan ik wat onderzoek doen hehe

    TaeTae schreef:
    oh en thanks voor je lijstje want ik luister dus te weinig girlgroups en nu kan ik wat onderzoek doen hehe


    My point exactly.


    What’s tasty in Busan?

    Dus. Op dit moment is er een poll op de fifa world cup twitter die beslist welk nummer er wordt gespeeld tijdens de wedstrijd (als er bijv gescoord wordt). En er staan gewoon TWEE kpop nummers bij??? HOE.
    Not that I mind, like, at all. :')

    AISH JA IK ZAG HET.
    En aangezien ik ARMY en exo-l ben vind ik dit een nare keuze :c
    Ik zag ook vandaag een filmpje op Insta waar exo’s power werd gedraaid en iedereen helemaal los ging. So proud of my boys. :’)


    What’s tasty in Busan?

    Ja het maakt me ook niet uit welke van de twee wint. Sowieso is Power van exo eigenlijk wel iets geschikter dan Fake Love denk ik. :'D

    deze man is echt een anime-character