• Let's fangirl together!

    Become a fan...
    TaeTae's favoriete k-pop groepen/artiesten
    Baechu's Favoriete Kpop idols
    Baechu's favoriete k-pop girl(group)-songs


    [ bericht aangepast op 6 aug 2018 - 14:05 ]



    Aaah deze twee samen :'D

    Hmm misschien nog een bias lijstje maken (wbw)

    Ik denk dat ik een lijstje ga maken van mijn persoonlijke favoriete shitty guides haha. Ik lig echt elke keer in een scheur om die dingen.
    Also Lau- ik zag die snap van je trui en OML SO CUTE.
    Ik had vandaag m’n ‘Once you Jimin you can’t Jimout’-shirt aan en ik hebnog nooit zoveel vragen/complimenten gekregen hhaha.


    What’s tasty in Busan?

    JA DOEN ik hou echt van die videos
    en dankje! hij is super comfortabel ugh <3
    Waar heb je het shirt gehaald tho? Want hij is ook echt amazing!! Waren er nog mensen die het begrepen dan? Want in mijn leefomgeving heb ik nog niet bijster veel BTS fans ontdekt :'D

    Jaaa ik heb dus sinds kort AliExpress ontdekt haha, dus China I presume. :’) Er zitten een paar Kpop fans bij mij op de opleiding, en eem paar in mijn klas tegen wie ik ondertussen zo vaak heb zitten fangirlen dat ze BTS en MONSTA X nu wel kennen, of in ieder geval Yoongi en Kihyun. I simply don’t shut up about them lolol.


    What’s tasty in Busan?

    ah ja tuurlijk, is toch stiekem wel een beetje een kpop-heaven met al die goedkope merch :')

    damn waarom heb ik dan niet mensen zoals jij in de buurt hier? ik hou me dagelijks echt in want anders ben ik bang dat ik mensen ga irriteren hahaha

    Ik heb echt de neiging om een lijst te maken met van al mijn groepen mijn bias, alleen dan denk ik maar weer dat ik niet moet draaien omdat je al te veel de fangirl uithangt op Instagram en Twitter :’)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Gashina schreef:
    Ik heb echt de neiging om een lijst te maken met van al mijn groepen mijn bias, alleen dan denk ik maar weer dat ik niet moet draaien omdat je al te veel de fangirl uithangt op Instagram en Twitter :’)

    Doeeeeeeeeen *O*

    Maareh... How does one pick a bias from Monsta X? Cause I can't...?

    TaeTae schreef:
    (...)
    Doeeeeeeeeen *O*


    I’m gonna try (:

    ^^ dat is inderdaad te lastig

    Even wat schaamteloze promotie; op Instagram heb ik een kpop fanaccount voor voornamelijk meidengroepen genaamd fiercenayeon ;)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2018 - 22:23 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    TaeTae schreef:
    Maareh... How does one pick a bias from Monsta X? Cause I can't...?



    HAHAHA je doet alsof.
    I mean Kihyun is my baby maar Wonho en Hyungwon crashen mijn biaslist als nooit tevoren.
    But then again, what's a bias list anyway?


    What’s tasty in Busan?

    SOPE schreef:
    (...)

    HAHAHA je doet alsof.
    I mean Kihyun is my baby maar Wonho en Hyungwon crashen mijn biaslist als nooit tevoren.
    But then again, what's a bias list anyway?

    F bias
    I don't need no bias

    Aaah ik ben zoo zo zooo excited voor woensdag - zoveel zin in haha :'D

    Oml mensen hebben leden van Monsta x gespot in amsterdam en ze een hand gegeven enzo en ik ben wel een beetje jaloers :')
    het is zo raar om te bedenken dat ze gewoon al hier zijn

    En ze waren bij het concert van Beyonce. Ze zitten legit overal te chillen. Heerlijk. :')