• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2018 - 14:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 maart 2018 - 14:32 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Morgen om 6 uur opstaan. De rest van de vakantie op 5 uur opstaan. Help.

    This weekend will either save my motivation for cosplay or kill it. We'll see..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    KyloRen schreef:
    Morgen om 6 uur opstaan. De rest van de vakantie op 5 uur opstaan. Help.


    Waarom dan? Ik ben gewend om op vakantie uit te slapen.


    Physics is awesome

    I should.... Stop talking. Stop living, actually.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Haha, gozer wat? Ik hoop dat je een grapje maakte.


    Stenenlikker

    MacGyver schreef:
    (...)

    Waarom dan? Ik ben gewend om op vakantie uit te slapen.

    Woooork. En ik heb een tussenjaar, dus eigenlijk heb ik een heel jaar vakantie en mag ik ook niet klagen. Maar ik doe het toch, want 5 uur is echt moordend. D:

    KyloRen schreef:
    (...)
    Woooork. En ik heb een tussenjaar, dus eigenlijk heb ik een heel jaar vakantie en mag ik ook niet klagen. Maar ik doe het toch, want 5 uur is echt moordend. D:


    Dus je gaat op werkvakantie?

    5 uur is inderdaad moordend. Heb je wel geoefend met vroeger opstaan dan je normaal doet?


    Physics is awesome

    En ik snap Logic zowaar wel een beetje, en ik heb mijn leven wel min of meer op orde? Wauw?????


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hahahahhaha.... Ik weet dus weer waar ik goed voor ben in deze familie. Afgezeken worden, elke fucking dag weer, maar ik mag wel lekker die fucking kortingen voor iedereen regelen bij mijn werk. Verder ben ik nergens goed voor. Ohja, en om de kutklusjes te doen hier want niemand anders doet die.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    MacGyver schreef:
    (...)

    Dus je gaat op werkvakantie?

    5 uur is inderdaad moordend. Heb je wel geoefend met vroeger opstaan dan je normaal doet?

    Nee, maar ik werk bij de bios en daar is het in de vakantie superdruk dusja haha. Heb de kerstvakantie al overleefd, dus ik ga er vanuit dat ik deze ook wel ga overleven. :Y)

    KyloRen schreef:
    (...)
    Nee, maar ik werk bij de bios en daar is het in de vakantie superdruk dusja haha. Heb de kerstvakantie al overleefd, dus ik ga er vanuit dat ik deze ook wel ga overleven. :Y)


    Veel succes!


    Physics is awesome

    Kan ik even een pauze nemen op mijn leven?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Misschien moet ik mezelf maar trakteren om naar de film te gaan volgende week, maar alleen gaan is zo.... Ugh. :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Robron! 😍😍😍


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Voor de allereeste keer keihard voor mezelf opgekomen en zelf niet geweggelopen, tegen over mn kut ouders en extra hard geroepen dat ik ontzettend trots en blij ben met mezelf en dat ze dat ook wel eens mogen zijn ivp alleen maar egoïstische assholes te zijn.
    Dat heeft ze op hun plaats gezegd. En ik meende wat ik zei en daar ben ik ook heel trots op. Ik mag er zijn.


    i wanna die with you once or twice.