• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2018 - 14:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 maart 2018 - 14:32 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Muh, arme Lady. Boven de 41 graden koorts, ontstekingen en dus een nacht bij de dierenarts. Poor girl.
    :c
    Gelukkig zijn dr pups nu 4 weken en kunnen die opzich wel zonder hun moeder. Hopelijk kan ze snel weer naar huis.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bleeh nog zo lang voordat we gaan eten, maar ik heb zo'n honger. Maar ik heb mezelf belooft dat ik niet zal eten tot het eten en daar amper iets zal eten.
    Maar daar moet ik wel iets eten. Dat mag ik niet skippen, blehh. She's right, otherwise i can't handle Zwolle and i really want to go.


    i wanna die with you once or twice.

    SHUT THE FUCK UP AND LEAVE ME ALONE, FOR GOD FUCKING SAKE


    i wanna die with you once or twice.

    pneumonoul­tramicrosc­opicsilico­volcanocon­iosis is vanaf nu mn favoriete woord


    i wanna die with you once or twice.

    Dit boek is leuk en toch is t het lastig om er doorheen te komen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Het leven zou zoveel mooier zijn als mensen zouden stoppen met het gooien van koriander op pizza's en in andere gerechten. Like, please????? Bvd.


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    Het leven zou zoveel mooier zijn als mensen zouden stoppen met het gooien van koriander op pizza's en in andere gerechten. Like, please????? Bvd.


    Volgens mij heb ik nog nooit koriander gehad, maar ik snap sowieso de intense haat op bepaalde ingrediënten niet. Ananas op pizza krijgt ook al zoveel haat lol


    26 - 02 - '16

    Oeii ik wil deze cosplay nu wel heel graag hebben tbh. Hmmmm... Misschien toch mijn zus overhalen om Link te cosplayen..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bokeh schreef:
    (...)

    Volgens mij heb ik nog nooit koriander gehad, maar ik snap sowieso de intense haat op bepaalde ingrediënten niet. Ananas op pizza krijgt ook al zoveel haat lol


    Het zit in je DNA of je koriander lekker vindt of vies • er is géén middenweg van ‘mwa’. Dus haat jegens koriander is gegrond, haha.

    //

    Nervous af.


    Dare schreef:
    (...)

    Het zit in je DNA of je koriander lekker vindt of vies • er is géén middenweg van ‘mwa’. Dus haat jegens koriander is gegrond, haha.

    //

    Nervous af.

    Jaaa haha dat vind ik zo grappig. Het is ook genetisch bepaald of je het naar zeesoap vindt smaken of niet.


    i wanna die with you once or twice.

    Het is niet zo dak ik geen fuck geef om het milieu, maar laat me nu gewoon naar mijn vinyl luisteren zonder dat ik een heel preekartikel moet lezen over hoe slecht voor het milieu het wel niet is...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I love making you believe what you get is what you see,
    but I'm so fake happy. I feel so fake happy,
    and I bet everybody here is just as insincere.
    We're all so fake happy.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ada schreef:
    (...)
    Jaaa haha dat vind ik zo grappig. Het is ook genetisch bepaald of je het naar zeesoap vindt smaken of niet.
    Dit. (no_chears) Ik vind het helemaal prima als het netjes staat aangegeven, want dan kan ik of iets anders kiezen of het indien mogelijk zonder bestellen, maar als het niet staat aangegeven en ik bestel het nietsvermoedend, dan smaakt het gerecht voor mij naar zeep en dat is geen smaak waar ik heel razend op ben. (cat) That said, ik vind het zo bizar dat sommige mensen het wel lekker vinden. Hoe smaakt het???


    She's imperfect but she tries

    ^naar peterselie met de smaak van blaadjes
    Ik vind het ook niet lekker, maar zeep proef ik niet haha


    i wanna die with you once or twice.

    ^ nu wil ik pizza, maar onze oven is al een dik half jaar kapot en wordt volgens mij ook niet gemaakt. :c

    OTOFT: best trots op de gelukte puppyfoto's. :3 en ik hoop echt dat t beter gaat met Lady. :c ben benieuwd wanneer ze ons bellen om te vertellen hoe t gaat.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •