• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2018 - 14:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 maart 2018 - 14:32 ]


    i wanna die with you once or twice.

    ads schreef:
    Waddup ik ben Ads en ik ben depressief, heb een angststoornis en ohja ✨ ondergewicht ✨

    Same dude. Same. But I'm here if ya ever wanna rant.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dare schreef:
    (...)

    Woah, Erieka — die foto is echt prachtig.

    //

    Wat is een betere manier om van je bindingsangst af te komen door binding to the max te nemen door middel van een tatoegage? Go big. Go home.


    Thank you :3
    Je maakt me nu wel nieuwsgierig naar je tattoo idee (:


    26 - 02 - '16

    Bokeh schreef:
    (...)

    Thank you :3
    Je maakt me nu wel nieuwsgierig naar je tattoo idee (:


    Ik ga binnenkort hoogstwaarschijnlijk een topic aanmaken en anders stuur ik je een foto door van m’n idee. (:

    //

    I love Criminal Minds.


    Hello, kiddo, you’re not old enough to hang here with your boyfriend while drinking and smoking and praying you will forget, because you won’t. Go home and get yourself together, don’t you dare to break right here.
    Don’t know what to do with myself.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2018 - 10:29 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Tumblr blog met AAD in de bio staan mét Red als profielfoto. I LOVE YOU SO MUCH, BLOG I ONLY JUST FOUND!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Moods of today, by Mirte:
    • I look fucking badass with my lipstick and I’mma ace that thesis presentation.
    • Why do I even bother to belong?
    • Yes I love Criminal Minds and I’m restoring a friendship at the same moment like bingo.
    • Who am I kidding? I will never ever be enough or even equal to her. I’m done trying.
    • I need me some chocolate.


    Doelen vandaag
    • Geen ruzie maken met ouders
    • K3 zingen w/ Femke tijdens natuurkunde gewoon omdat die vent ons toch al niet mag
    • HP6 kijken zonder dat ouders zeggen dat het “te agressief” is
    • Oprechte glimlach laten zien (:


    all because i liked a girl

    AAAAARHG
    Het ging juist zo goed, shitpoep verdorie.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    I’m just happy I can go home today. I’ve had a shitty week and I still feel shitty. Can this feeling go away?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I shouldn’t have kept my hopes up.


    Ugh ik voel me de hele week al niet goed. In de ochtend kan ik maar blijven slapen en blijven slapen en in de avond wil ik voor 9 uur alweer naar bed omdat ik het niet meer trek. Volgens mij ben ik echt heel erg over mijn grens van kunnen heen gegaan.


    The truth is out there.

    Eerst beschuldig je me valselijk van stalking op je f*cking Insta story.
    Vervolgens bedreig je me op je f*cking Insta story.
    En nu ik je geblokt hebt, maakt iemand anders opeens weer screenshots van mijn stories.

    Volgens mij ben jij een klein beetje heel erg niet goed bij je f*cking hoofd. Als je wat van me wilt, dan kun je dat gewoon zeggen (of nou ja nu niet meer want je hebt me zover gekregen jullie allemaal alsnog te blokkeren), maar jullie zinken nu allemaal wel echt extreem diep tbfh. Ik word hier echt enorm moe en gefrustreerd van. Jeez. Grow the f*ck up. Jullie zijn allemaal (bijna) 30.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I'm so tired I think I'm actually going to cry.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Salaris wordt gestort.

    Me; deze maand ga ik sparen, en alleen de dingen kopen die ik had laten reserveren voor mij.
    Also me; zit al op Large, ECI, etc te kijken om hebbedingetjes te kopen.

    I hate me. c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pfff, zoveel te doen nog voor studie en ik heb nog maar een week :C


    Stenenlikker