• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2018 - 14:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 maart 2018 - 14:32 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Yay nu moet ik naast het werken en de cosplays en alles ook nog het complete huishouden doen want iedereen is ziek :') well, ik word zo iig wel gedwongen dingen te doen. Dat helpt tegen depressie dipjes I guess.


    At the end we're all cursed

    Meestal gaat de tijd te snel, en nu gaat hij gewoon helemaal niet vooruit. Ik wil gewoon slapen zodat ik me weer wat beter kan voelen, damn


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eh whut, het was dat ik deze weddenschap met Nien had verloren dat ik make-up op had vandaag haha en meteen twee keer mee uit gevraagd. Zo zo, haast jammer dat ik al bezet ben — :Y)

    //imao. Yah bitches.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2018 - 15:05 ]


    i wanna die with you once or twice.

    waarom ben ik zo bang dat ik deze samenvatting niet af krijg???
    like
    ik heb nog twee weken doe rustig dat lukt wel
    en dat andere vak ook wel lol
    why am i like this dat ik alles uitstel???


    A to the Z

    Wauw. Ik krijg zowaar een jas van mama! Zonet besteld bij Wish en ze staat erop om het voor me te betalen omdat ik zoveel voor ze doe. Fijn, zo'n blijk van waardering. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom wil je met deze kou in godsnaam in het water? Voelde me al een ijsklontje toen ik volledig aangekleed op de bus stond te wachten. Ik vraag me echt af hoe die mensen niet bevriezen.


    Physics is awesome

    Verdorieee waarom is die username nou bezet door iemand die al drie jaar niet online is geweest ugh


    i wanna die with you once or twice.

    Hmm, ik moet echt nog eens bloed gaan geven binnenkort. Eens kijken wie ik mee kan krijgen hehe.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Juist wanneer de lammetjes op de wereld komen moet het zo koud zijn. Ondanks dichte stal, veel stro en een warmtelamp toch nog onderkoeld en muh. )= Ik hoop dat hij op tijd naar huis is gebracht en er bovenop komt. )=


    She's imperfect but she tries

    Whut? 2x gebeld door 2 verschillende onbekende nummers? Idk, vind het toch maar vreemd. Waarom laten ze niet gwn een berichtje achter ofzo, nu zit ik gwn wantrouwig naar mijn telefoon te staren en me af te vragen wie het zou kunnen zijn :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Phos schreef:
    Whut? 2x gebeld door 2 verschillende onbekende nummers? Idk, vind het toch maar vreemd. Waarom laten ze niet gwn een berichtje achter ofzo, nu zit ik gwn wantrouwig naar mijn telefoon te staren en me af te vragen wie het zou kunnen zijn :')


    Ikr? Dat anonieme gedoe is zo vervelend. Ik krijg er gewoon stress van soms. Het helpt ook niet echt dat ik telefoneren best wel eng vind tho :')


    26 - 02 - '16

    Asdfghjkl this Catfish episode is soooooo adorable! _O_ <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Poster toaster app is echt hilarisch :W


    26 - 02 - '16

    Lieve huisgenoten, ik vind jullie allemaal hartstikke leuk mensen, maar get your shit together. Je kunt zelf ook wel bedenken dat je misschien een keer een schone handdoek/theedoek/vaatdoek moet ophangen/neerleggen wanneer die begint te stinken of er vlekken op zitten. En dat die dingen zichzelf niet wassen. En doe wat vaker je afwas, dan zit de rest niet zonder borden/pannen (was alsjeblieft in elk geval mijn pan gewoon af nadat je hem gebruikt hebt, want ik wil hem ook gewoon kunnen gebruiken). Daarnaast is het ook wel chill als je je afwas gewoon afdroogt (of in elk geval goed afspoelt en zelf opruimt), dan komen er geen zeepresten op en staat het aanrecht niet zo vol. Oh ja, en doe het licht uit als je als laatste de keuken verlaat. En laat het licht in het drogerhok ook niet aanstaan.
    Ik heb zo'n chill huis en ik vind het heerlijk dat we geen echte regels en verplichtingen hebben en dat we nooit ruzie hebben, maar af en toe begin ik me toch wel aan gewoontes van mensen te ergeren en ik weet niet zo goed of het slim zou zijn om er toch af en toe eens iets van te gaan zeggen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Rest in peace. )=


    She's imperfect but she tries