• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2018 - 14:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 maart 2018 - 14:32 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Morgenochtend 7 uur werken #rip


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Slowly dying


    The truth is out there.

    MacGyver schreef:
    (...)

    Veel succes!
    Thanks!

    Hmm. I mean het gaat shit met mn fam, het gaat shit met mij, het gaat shit met mn social stuff, hallo losing 3 'friends' in a weeks time. Ik zit totaal niet lekker in m'n vel, voel me onzeker, maak me veel zorgen, heb er een ex bovenop die me over veel doet twijfelen. Ik heb echt totaal geen energie en volgens mij word ik ziek. #feest.


    The truth is out there.

    I'm like legit pissed off. Ain't telling you anything anymore.
    I swear if you get together with him now I will commit bloody murder. Don't fucking test me.
    This is strike two.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2018 - 0:04 ]


    kindness is never a burden.

    Deze week duurde lang. Damn.


    26 - 02 - '16

    Lesson learnt today: never, ever tell an American that there is this possibility that Madison, Jefferson and Washington could actually be wrong on some issues. Miljaar zeg. Het is net de heilige drievuldigheid telkens als ik er een Amerikaan over hoor spreken. ZE ZIJN GOD NIET, OKE?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Deze dag was zo eindeloos zwaar. My head is going to explode. I need to survive 4 more days. Fuck.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dat moment dat de stagiair lachend “I missed you” zei. 😊 zo cute.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb gisteren van twee mensen los van elkaar gehoord dat ze echt van m'n accent houden en het is stiekem ook heel eg goed voor mijn ego om te horen dat ze vinden dat mijn Engels echt heel erg goed is. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Enige wat ik altijd een nadeel vind aan dit tijdstip is dat er enge mensen in de stad ronddwalen. (no_chears)
    Eigen is het niet helemaal verantwoord dat ik alleen moet werken.

    Dit keer niet zo goed geslapen hier. (no_chears) Kijk al uit na m’n werk in m’n bed te liggen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Nice words. No actions.
    When do I fucking learn?


    .... Had dit kunnen verwachten.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yaay, zo Lady ophalen!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •