• In het kader van positiviteit en activiteit op het forum wil ik graag het volgende in leven roepen:

    Minstens een positief ding in dit topic posten. Of het nu is dat de zon schijnt of dat je twee matchende sokken hebt kunnen vinden.

    I’ll go first: Oh, lieve chocolademelk, je bent zo lekker. Chocolademelk is mijn grote liefde en ik ben blij dat we nog een pak in de koelkast hadden staan.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik heb goed gewerkt net, beetje sociaal gedaan met m'n baas en soort van vastgelegd dat ik in september kan switchen van baan binnen het bedrijf - dus woohoo ze willen me graag houden.
    Ik zit te wachten op een bericht van een vriendin of ze vandaag kan want dan ga ik er een paar oorbelgaatjes bijschieten. En anders is dat morgen.
    Vandaag nog vet veel schrijftijd dus yay! En vanavond nog gezond even zwemmen voor de conditie haha.

    Also; ik ben zoooo blij dat de zon schijnt. Doet ook meteen wonderen voor mijn humeur. :') Plz zomer, kom maar gauw.

    Ik heb gisteren best wel goed nieuws gehoord, vandaag is Coco eindelijk op Dvd/Bluray uitgekomen en het is best lekker weer ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb mijn - tot nu toe - Favoriete shirt aan :]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Abatutu schreef:
    Ik heb vanmiddag weer rijles en daar heb ik zin in.


    Oké het was een totale flop, maar een paniekaanval is op een haartje ja uitgebleven en daar ben ik blij mee.


    26 - 02 - '16

    Het zonnetje schijnt.
    Dat lijkt me reden genoeg.
    En ik wil dit blije topic bumpen


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Vandaag is er een hele mooie beveiliger aan het werk, en we hebben best veel contact gehad al, en dat op een maandag


    Life is a beautiful struggle

    Inderdaad! De zon schijnt. Dat maakt me zo happy.
    Momenteel zit ik achter mijn huis in het zonnetje te wachten op mijn bus. Het maakt mijn dag nu al een goede dag. Heerlijk.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Nog maar drie dagen, drie dagen en dan is het: VAKANTIE *O*


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Nog maar drie dagen, drie dagen en dan is het: VAKANTIE *O*


    JAAAAAAAAAAY! (yeah)(yeah)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Over 2 dagen ga ik naar Infinity War! En over 3 dagen begint mijn vakantie al!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zonnetje schijnt, al gesport en nu poetsen. Heb lekker alle ramen openstaan boven voor het poetsen met hele harde muziek en nog maar 7 dagen tot Niall eindelijk gaat optreden en ik lekkere Brusselsewafels kan eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb een date zaterdag (wat ik zowel eng als leuk vind), deze week een filmavond, huisavond, borrel en ik ga naar een museum en het laatste blok van mijn bachelor is begonnen (hoewel ik dat ook jammer vind, maar ook exciting).


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Eindelijk zijn we op school bezig met twee projecten die ik leuk vind! We hebben tien weken om met een groepje een toneelstuk uit te voeren met kinderen (zang, verhaal, dans) en een verbeterproject/plan van iets op stage maken en ik ben echt enthousiast over mijn onderwerp.

    Plus ik zit hier lekker in het zonnetje want ik ben pas 15:40 in, ipv 13:40. ^^

    [ bericht aangepast op 23 april 2018 - 21:58 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Jaaa!! We gaan mijn idee doen en ik mag het script schrijven^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Jaaa!! We gaan mijn idee doen en ik mag het script schrijven^^


    Yaaay, wat leuk! Veel plezier!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.