• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 11:26 ]


    Stenenlikker

    Ugh I'm kinda really mad at people cause I figured this would happen. But I guess its a lesson for next time?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dus je wil dat ik me niet druk om iets waarbij soortgelijke situaties gezeik over was en waar altijd wel iets lijkt te gebeuren? Ja, ik denk echt dat het gaat werken als je het tegen me zegt.

    Nog iets je zegt dingen en doet vervolgens precies het tegenovergestelde. Ja, maar je vader wil er heen en ik kan hem moeilijk met het openbaar vervoer laten gaan. Dat kan wel, pa met het openbaar vervoer laten gaan en anders kan je hem toch daar af zetten en ergens anders (bijvoorbeeld het winkelcentrum) heen gaan en later weer op pikken? Maar dat doe je niet en vertelt me als jullie terug zijn hoe gezellig het was. Volgens mij heb je zelf gezegd dat je het een rotstreek vind dat ze nooit voor onze verjaardagen komen en vervolgens doe je dit. Ik weet niet, maar ik ga bewust niet en eigenlijk verwacht ik dat ook van jou. Aangezien je het met me eens bent en het ook niet leuk vind wat ze doen.

    Als je met Kerst wel gewoon heen gaat, heb je echt een huis vol ruzie want we hebben een afspraak en pa kan prima met het openbaar vervoer of op de fiets er naar toe. Dus gebruik alsjeblieft nooit meer dat slappe excuus.

    Ik moest het even ergens kwijt.


    Physics is awesome

    ik ben zo met zijn gevoelens aan het spelen ben ik bang, maar hij begon er zelf wel mee


    all because i liked a girl

    Omg. Dat wormenlied bij American Idols. 😂


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Why do i feel so sad again


    A to the Z

    Ugh I hate myself for today.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    i should maybe stop going to conventions cause my mental illnesses keep getting the best of me when its con time and i always seem to ruin good friendships.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik was vergeten dat mensen die gewicht verliezen in eerste instantie altijd vocht verliezen dus ik had een halve hartaanval man wtf


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wel cadeaus voor oma gekocht en een luchtje voor mezelf. Ruik alleen nu volgens mij dat luchtje die de vrouw van ici paris op het papier in het tasje spoot of mijn neus is de kluts kwijt van alle luchtje van vandaag, dat kan ook.


    Physics is awesome

    ik haat 1 april op Q altijd zo erg lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    nou ging ik net paaseieren zoeken
    mijn brein kan dit niet handelen lol


    A to the Z

    Leuke 1 aprilgrap, not. Mijn mobiel vraagt hij iedere pagina of ik het wil vertalen van Vietnamees(?) naar Nederlands. Dan ben ik maar een partypooper, maar 1 april kan ik gewoon niet waarderen onder andere door dit soort dingen.


    26 - 02 - '16

    alle profielfoto's zijn ook omgedraaid, ik vind het toch knap dat het theewater uit Bonnies kopje niet naar beneden dondert


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dat het maar snel dinsdag is. ☺️


    Ik wil een tuin vol egels

    waarom blijft hij me toch geloven?


    all because i liked a girl