• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 11:26 ]


    Stenenlikker

    OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG ROBIN HOBB KOMT NAAR CASTLEFEST I CAN'T HANDLE MYSELF


    Deep inside, I've never felt alive

    tbh why did i even return to a place where i'm not even welcome


    Heaven is a place that we all have

    Stroud schreef:
    (...)

    Lang leve instagram en AO3, aangezien ik de serie Shadowhunters niet kijk. Trouwens wel een prachtig koppel.


    Hahaha, dat maakt het nog mooier dat je het meteen door had, wow. En absoluut, ze zijn fantastisch. :Y) Het is alleen de kwaliteit van de gemiddelde fic (op ao3 inderdaad) die me soms wat teleurstelt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Hahaha, dat maakt het nog mooier dat je het meteen door had, wow. En absoluut, ze zijn fantastisch. :Y) Het is alleen de kwaliteit van de gemiddelde fic (op ao3 inderdaad) die me soms wat teleurstelt.


    Moet ik wel toegeven dat ik aardig wat fan accounts volg en ook mensen die verhalen maken met foto's van scene's uit series dus. Volgens mij heb ik de scene ook gezien, maar ik weet het niet zeker. Toppunt was toen iemand de scene zo had geedit dat het leek alsof Stiles en Lydia gingen en uiteindelijk Derek binnen kwam. Sterek for always.

    Ja, mij ook. Dat ik na het lezen van tien regels al denk, dit is het niet voor mij. Niet qua inhoud maar wel qua schrijfstijl. En er zitten ook hele goeie tussen, die soms niet verder schrijven wat ik dan heel jammer vind.


    Physics is awesome

    Ik heb zo'n scheithekel aan deze jongen - ik ben blij als ik zijn rotkop nooit meer hoef te zien


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Oké, beter geef ik aan maximaal 3 dagen te willen werken de twee weken voor/van Elfia, want ik ben echt aan het verzuipen in de drukte en alles en ze plannen mij nogal graag in, wat goed is, maar ik moet niet overwerkt raken. Daar was dit tussenjaar niet voor :')


    At the end we're all cursed

    Alegria staat op repeat en fics op AO3 aan het lezen. Wil nog steeds Games of Thrones gaan kijken.

    Het word wel een familie weekend dit weekend. Morgen naar oma toe en zondag uit eten voor de verjaardag van mijn andere oma.



    Physics is awesome

    why do i feel so stuck in this life


    A to the Z

    Oh bella ciao bella ciao bella ciao ciao ciao


    She's imperfect but she tries

    Misschien is het een goed idee als ik ga slapen :W Conventie morgen gaat me echt killen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Cringe level: sky high.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ook voor trolls vind ik dit te ver gaan. Hopelijk zijn de mods er een beetje snel bij om m te bannen. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    Ook voor trolls vind ik dit te ver gaan. Hopelijk zijn de mods er een beetje snel bij om m te bannen. _O_


    Inderdaad... Triest (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Dit voelt echt rot. Dat mensen gewoon spotten met dat soort dingen ):

    Ik mis mijn oma


    26 - 02 - '16