• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 11:26 ]


    Stenenlikker

    This ending. I hate it. I hate it so so so much.


    She's imperfect but she tries

    Heftige maar prachtige film.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I need to get up.


    This ain't no place for no better man.

    als ze nog één faking keer ik moet zuipen afspelen ga ik de straat bijeen brullen


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ugh.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I fell asleep after dinner and now I just woke up and I feel terrible. But there's no one to talk to.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Darhk schreef:
    I fell asleep after dinner and now I just woke up and I feel terrible. But there's no one to talk to.


    I'm here if you need me


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Honestly though, I'm not unhappy or anything. It's just, I'm not happy either. I don't know what to do with myself.


    The truth is out there.

    Ik irriteer me aan je.


    This ain't no place for no better man.

    Aangenomen voor een nieuwe job en rijbewijs is binnen. 😄 Mijn geluk kan niet op. Ik kan beginnen kijken voor een nieuwe auto. 🤩


    Ik wil een tuin vol egels

    Zou het dan toch afgelopen zijn... I mean, ik wil haar niet missen maar dat zou echt wel het beste zijn

    Wtf Stefan, wat is dat nu voor een opmerking. Beetje inleven dat niet iedereen even snel van alles kan halen en het drukker dan jou kunnen hebben. Kut opmerking van je.
    Zeker als ik eraan denk dat iemand anders ook voor haar rijbewijs wil gaan, maar ik zelf liever heb dat ze het rustig aan doet vanwege haar al zo stressvol leven. En door zulke opmerkingen gaan zulke mensen meer druk en stress krijgen. Je lijkt wel veranderd of zo, wtf. Misschien bedoelde je het niet slecht, maar denk na hoe je wat zegt, pipo.

    Edit: Oké, ook al zei je het om te lachen, ik vind het niet grappig. Op dat moment wil je gewoon je vreugde delen met anderen en wil je zo een opmerking niet.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2018 - 13:43 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    bluhhh waarom moet dat net die periode zijn
    #totaketheriskornah


    A to the Z

    Uuuugh, ik haat het dat ik me zo voel. Ik wil gewoon van deze gevoelens voor hem afzijn, want ik kan er toch niets mee :C


    Stenenlikker

    Ik hoop dat ik niks verkeerds heb gezegd :/


    obsessive rage