• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 11:26 ]


    Stenenlikker

    Well, ik weet waar ik mij vandaag niet ga vinden 😂
    Mijn hoofd kan dit echt niet aan lol. Al die verneukte beginposten.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh, ja dit was niet de reactie die nodig is. Misschien moet ik het hem vertellen. Hij is er wel mee begonnen dus idk


    all because i liked a girl

    Oh nee Q, wat doe je me aan.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Even wat 1 april dingen achter gelaten op het werk hehe

    I don't even wanna go to comic con today.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Na donderdag kan ik geen pandrecht meer zien. Of nja, eigenlijk nu al niet meer, maar ik kan niet twee tentamens aan laten komen op de herkansingen, dus hop hop.


    She's imperfect but she tries

    Abatutu schreef:
    Leuke 1 aprilgrap, not. Mijn mobiel vraagt hij iedere pagina of ik het wil vertalen van Vietnamees(?) naar Nederlands. Dan ben ik maar een partypooper, maar 1 april kan ik gewoon niet waarderen onder andere door dit soort dingen.


    D i t


    i wanna die with you once or twice.

    HAHAHAHA QUIZLET WAT
    (notallcaps)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nope.
    Def gonna skip Q for today.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    De stagiairs bij ons verdienen echt wel iets terug, want ze zijn zo behulpzaam, jeetje. Ik ben hen zo dankbaar dat ze buiten hun uren nog vrijwillig nog hielpen. Ik had het gisteren niet gered zonder haar. Vanuit het werk zal er wrs niets gedaan worden, dus ik ga zelf eens uitzoeken wat ik als cadeautje kan nalaten aan hen. Ik ben er zelf een beetje kwaad van dat ik er normaal gezien alleen had gestaan. Oké, het was onvoorzien dat het ineens zo druk was want 56 reservaties op dezelfde dag gemaakt die dezelfde dag gingen aankomen?? Bovenop al de reservaties die er al waren, nog nóóit meegemaakt..


    Ik wil een tuin vol egels

    Asdflksjfdslkfjsdkmcvnmxbvx

    Omygod waarom heb ik de reacties bij Wattpad niet eerder aangezet. Mensen zijn echt hilarisch. :')

    Die Minion ballon. :'D
    //
    Off to work. Ik voel me nog steeds slecht door gisteren. Hopelijk valt het vandaag beter en ik hoop die blacklisted gast met zijn maitresse/vrouw/prostituee/whatever niet te zien. Ik wens jou/jullie echt het slechtste toe.


    Ik wil een tuin vol egels

    DAT IEDEREEN EVEN ZIJN BEEN MAG BREKEN


    i wanna die with you once or twice.

    Ja maar jongens dat ik de spoilerknop niet eens meer kan gebruiken is fucking fucked up


    i wanna die with you once or twice.