• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 11:26 ]


    Stenenlikker

    Abatutu schreef:
    Dit voelt echt rot. Dat mensen gewoon spotten met dat soort dingen ):

    Ik mis mijn oma


    Voel met je mee! <3 :(
    Maar ze zijn bij ons in ons hart, ons hoofd en onze herinneringen!


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Voel met je mee! <3 :(
    Maar ze zijn bij ons in ons hart, ons hoofd en onze herinneringen!


    Gelukkig dat wel ❤️

    [ bericht aangepast op 31 maart 2018 - 0:44 ]


    26 - 02 - '16

    ik wil geen drank, ik wil geen dronken mensen, ik vind drankspelletjes overrated en dom, ik vind drank überhaupt overrated, ik haat het als mensen gewoon zo doen en ik wil er niks mee te maken hebben

    zo


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wou helemaal niks in de spot zetten, oeps. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik moest terug denken aan toen je vroeg "Vind je dat ik mensenkennis heb?". Hahahaha, blijft grappig. :'D Lolol. Maar ooit zal je stoppen met domme en vooral negatieve conclusies te trekken over mensen met je "mensenkennis". En dan spring ik een gat in de lucht. Positief blijven. Ooit zal het stoppen. Ooit zal je het leren. x'D


    Ik wil een tuin vol egels

    Ledecky schreef:
    Ik wou helemaal niks in de spot zetten, oeps. :'D

    Deed je het voor een paasei? ;P


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb zojuist de ultieme quizlet plant in huis gehaald C:

    [ bericht aangepast op 31 maart 2018 - 13:27 ]


    26 - 02 - '16

    Rubin schreef:
    (...)
    Deed je het voor een paasei? ;P


    Ja. D: Maar omdat ik nooit iets in de spotlight zet, wist ik dus niet dat je geen extra scherm krijgt haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ja. D: Maar omdat ik nooit iets in de spotlight zet, wist ik dus niet dat je geen extra scherm krijgt haha.


    I feel you. Dat had ik ook gedaan, Oeps haha. Ergens vraag ik mij af of je een paasei krijgt als je een bèta formulier verzend? Maar ik ben bang om dat te doen, daarnaast niet zo leuk voor de bètas :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    Cliodhna schreef:
    (...)

    I feel you. Dat had ik ook gedaan, Oeps haha. Ergens vraag ik mij af of je een paasei krijgt als je een bèta formulier verzend? Maar ik ben bang om dat te doen, daarnaast niet zo leuk voor de bètas :'D


    JA SAME. Maar ik heb het opgezocht en je kan het wel direct weer intrekken. (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    JA SAME. Maar ik heb het opgezocht en je kan het wel direct weer intrekken. (wbw)


    Oeh! Oké oké! Aangezien jij een mod bent en je dus nu op de hoogte bent. Ik ga op die knop drukken! :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    Wauw ik krijg agressiepreventietraining van het werk aangeboden, dat is stiekem wel vet. En spannend.

    friendly reminder voor de proffen die zelf hun boeken schrijven: for christ's sake, dudes, geef me gewoon de informatie, ik heb al jullie kleurrijke verwoordingen en ophemelingen van jullie van vakken niet nodig. tnx.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ik wil echt mijn wenkbrauwen afscheren maar ik weet niet of het is omdat ik a) het eens wil uitproberen of b) ik op het punt ben in mijn leven dat ik gewoon een existential crisis ben en het niet eens meer een fase is, of c) een homage aan bowie want why the fuck not
    waarom hechten mensen zoveel belang aan een streepje haar boven de ogen though, als het niet was voor de judgende blikken dan had ik ze echt al lang afgeschoren want ik vul ze toch niet meer in tegenwoordig en nu zijn ze echt pathetic af


    A to the Z

    Jesus Christ Superstar blijft zo vreselijk geweldig.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"