• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 11:26 ]


    Stenenlikker

    This convo made me feel better. I can take my time, no great expectations, no strings attached.


    The truth is out there.

    Anne Marie was gisteravond zo vet!
    Ik wil nog een keer :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ben ik de enige die het grappig vindt dat het programma My Big American Gypsy wedding mede mogelijk gemaakt wordt door croma? :W :W :W


    26 - 02 - '16

    JimmyPalmer heeft 59 van 69 badges


    Looolll, konden er geen 70 badges van gemaakt worden? :'D hahaha x'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    jongens ik wil niet dingen in binaire dingen en rekenen en ik word er duizelig van


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    leave me now or never :'(


    all because i liked a girl

    Ik word helemaal gek van die paasei actie. Jezus.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Also. Why am I always not feeling well the day before conventions? :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Misschien rust er gewoon een vloek op dit ship. Misschien is dat waarom zelfs mijn eigen fic net een stukje rechts van veel te sappy en corny eruit komt, wat ik ook doe. Anderzijds is er letterlijk een canon "stop the wedding!!" scene dus misschien lag dit voor de hand


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Misschien rust er gewoon een vloek op dit ship. Misschien is dat waarom zelfs mijn eigen fic net een stukje rechts van veel te sappy en corny eruit komt, wat ik ook doe. Anderzijds is er letterlijk een canon "stop the wedding!!" scene dus misschien lag dit voor de hand


    Malec?


    Physics is awesome

    ik haat dit ik haat dit ik haat dir ik haat dit ik haat dit ik haat dit. Zoveel spanning in mijn lijf weer en ik wordt er helemaal gestoord van


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    and i want you to know baby


    all because i liked a girl

    Stroud schreef:
    (...)

    Malec?


    Ja, haha, in één keer goed. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, haha, in één keer goed. (nerd)


    Lang leve instagram en AO3, aangezien ik de serie Shadowhunters niet kijk. Trouwens wel een prachtig koppel.


    Physics is awesome

    Lol ik ben nu niet eens meer uitgenodigd. Like je biedt je excuses aan voor je afzijdig houden, omdat mensen binnen de groep blijkbaar f*ing hard achter je rug om roddelen over je en mensen er niet echt begrip voor opbrengen dat je die mensen dan ontnodigt voor je verjaardag. Op dat excuses wordt totaal niet meer gereageerd terwijl je hartstikke oprecht was ondanks al hun gebreken jegens jou. En dan wordt je niet meer uitgenodigd. I am laughing so hard rn. Ik had ooit alles voor deze mensen over. How wrong I've been :')


    At the end we're all cursed