• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 11:26 ]


    Stenenlikker

    Low-key obsessed met een liedje van the greatest showman


    There are poems inside of you that paper can't handle

    You know what? Never mind..

    [ bericht aangepast op 28 maart 2018 - 17:07 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat moment waarop je voor het eerst een makkelijk recept probeert en het smaakt nog eens geweldig :Y)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Soooo......... My hair is short :W ShortER.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2018 - 17:30 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shit over je heen krijgen terwijl het niet jouw fout is. 😑 Ik ben blij dat ik het niet meer voor andermans fouten hoef op te draaien als ik hier weg ben. Gelukkig kon ik met de camera’s wel checken wie het was en kan ik erop vertrouwen dat die persoon wel zijn excuses zal aanbieden bij de manager en het zal uitklaren. Althans ik denk dat toch. En anders zal ik het wel doen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Pls ik wil niet nog zieker worden. That aint gonna work with all those damn deadlines.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb fucking veel honger maar zit tegelijk bomvol
    Ugh maag wat wil je


    obsessive rage

    Als ik dan kijk bij vacatures dan vallen er zoveel af, vanwege dat ze mensen zoeken met zoveel jaar ervaring of die een technische opleiding hebben gedaan. Terwijl de vacature lijkt me echt leuk en ik wil solliciteren. Nu wil ik ook wel een baan waarbij ik in de week kan werken, weekend hou ik liever vrij. Maar het lijkt zo moeilijk om een geschikte vacature te vinden en als ik er een vind en solliciteer dan word ik afgewezen.


    Physics is awesome

    Zo ben je single, zo ben je samen met je best friends iemand aan het pranken die met je allerbeste vriendin heeft, waardoor je niet meer single bent. Waarom heeft hij dan met haar genomen als hij crush op mij heeft? Als het een grote grap is, weet hij dat hij haar kwijt is dus hij moet even duidelijk maken of het echt is.


    all because i liked a girl

    Wanneer je je username wilt veranderen, maar deze al in gebruik is (cat)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    He chick naast me in de trein. Programmeren en wiskunde zijn niet te moeilijk voor vrouwen. It's not 1950 anymore.

    ARGH.


    I am an idiot, I move.

    Lieks, Nien, Jasmijn. IK MIS JULLIE ZO HARD DAMNIT

    bovendien mis ik mijn Romeetje ook enorm en lange gesprekken met Rian en Delphine en ik mis Ilse en Ava en Adam. ADAM fucking hell


    i wanna die with you once or twice.

    Ik ben zooo blij met mijn haar maar ook zo onzeker aan de andere kant. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vind dit echt eng xD ik wil niemand wantrouwen, maar wat als er dan toch zo'n eikel tussen zit.. Of iemand van buitenaf zelfs.. Moet er niet aan denken dat mensen mijn ideetjes stelen..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Leukleuk. Altijd leuk. Ouders die me negeren als ik wat zeg en me nou niet bepaald het idee geven dat ze me respecteren/waarderen. Ben volgens mij alleen goed voor t helpen in t huishouden en met de kennel. Niet dat ik betaald krijg voor t werk... En verder geen mensen die uit hunzelf vragen hoe het met mij gaat, terwij het volgens mij van mn gezicht valt af te lezen dat ik ieder moment in janken kan uitbarsten doordat ik me zo kut voel. Kon wel ergens bij gaan zitten, maar werd compleet genegeerd eigenlijk bij schieten en ben dus binnen een uurtje thuis en direct spreekt mn pa me al stikchagrijnig toe wanneer ik hem wat vraag en ugh ik wil hier zo graag weg. :c

    [ bericht aangepast op 28 maart 2018 - 22:09 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •