• Hallo, hallo,

    De dag dat er een Groningenmeeting wordt georganiseerd is eindelijk gekomen. Ik, als rasechte Groninger, heb besloten dat we maar eens in het Noorden bij elkaar moeten komen.


    Waar?
    Groningen


    Verzamelpunt?
    Peerd van Ome Loeks op Groningen CS.


    Wanneer?

    12:00 - 17:00 zondag 8 juli 2018



    Meeters.
    Zeker.
    Eiland || Anna || 19 || Groningen
    JufAnk || Matty || 22 || Groningen
    Mefisto || Jellanie || 21 || Groningen
    VANBUUREN || Marjolien || 24 || Drenthe
    Square || Inge || 21 || Groningen
    Vronsky || Britt || 22 || Goor
    SOPE || Maddie || 22 || Emmen
    SonOfGondor || Marleen || 22 || Groningen


    Misschien // Waarschijnlijk
    Danvers || Sofie || 22 || Den Bosch
    Shadowsinger || Cheryl || 22 || Groningen
    Oxton || Shania || 17 || Utrecht
    HiddIeston || Natas || 28 || ...||
    Divide || Annemarije || 20 || Assen


    Indien je zou willen komen, graag even je naam, leeftijd en station waarvan je reist doorgeven! ^^








    [ bericht aangepast op 7 juli 2018 - 17:50 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oef dit ligt echt aan de datum plus treinkaartjesactie.

    Misschien
    Mirte / McLean / 24


    Het is nogal ver maar de vorige keer dat ik er was was het echt superleuk. Dus misschien dat ik het kan fixen ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Brechtje / Flevoland / 14


    i wanna die with you once or twice.

    Hoi ik kom!

    Jellanie || 21 || Groningen


    Life is a beautiful struggle

    Misschien, vanuit Assen!


    Pretty is just a pretty word.

    Divide schreef:
    Misschien, vanuit Assen!


    Heuj nog een Drent!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Misschien

    Rick 21 Enschede


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik wil op misschien!


    --

    Buchanan schreef:
    (...)

    Heuj nog een Drent!

    Yes!


    Pretty is just a pretty word.

    ah verdomme zeg ik wil al jaren eens naar een groningenmeeting komen maar het. is. zo. ver. ik vrees dat de enige mogelijkheid is dat ik kan komen als ik me ergens een jeugdherberg zoek en pas de volgende dag terug naar huis ga haha, want damn, ik heb het nog eens opgezocht en deze klucht duurt vijf uur en een kwartier om er te geraken (vanuit gent, bij god, dus van waar ik woon is dat meer dan zes uur)

    dus eh, als het in de zomervakantie is dan kan ik misschien wel maar ik ga nog eens heel goed moeten kijken HAHA dit is huilen


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mathilda schreef:
    ah verdomme zeg ik wil al jaren eens naar een groningenmeeting komen maar het. is. zo. ver. ik vrees dat de enige mogelijkheid is dat ik kan komen als ik me ergens een jeugdherberg zoek en pas de volgende dag terug naar huis ga haha, want damn, ik heb het nog eens opgezocht en deze klucht duurt vijf uur en een kwartier om er te geraken (vanuit gent, bij god, dus van waar ik woon is dat meer dan zes uur)

    dus eh, als het in de zomervakantie is dan kan ik misschien wel maar ik ga nog eens heel goed moeten kijken HAHA dit is huilen


    Beetje random aanbod misschien, maar er is in mijn kamer altijd ruimte voor een extra matras, als je een goedkope (gratis, in dit geval) slaapplek zoekt? Ontbijt inbegrepen en je hoeft niet te slepen met matjes of slaapzakken, want ik kan alles bij mijn ouders lenen. (nerd)

    Zes uur reizen op één dag klinkt namelijk al ongelofelijk dapper zelfs als je daarna niet ook nog weer zes uur terug moet, want dan wordt het echt onmogelijk inderdaad, gossie


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yay, weer een groningenmeeting! En gezien ik weer in Groningen woon, ideaal! :D

    Gezien het van de datum afhangt, is het wel beter om mij op misschien te zetten. Maar als ik die dag niets heb, ben ik er zeker bij!

    Kanda | Daniela | 25 (misschien 26, afhankelijk van datum | Groningen


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Drentenaren unite!?
    Ze mij maar op misschien! Gaat eraan liggen of ik vrij kan krijgen van werk ehe.

    MOCHl | Madelon | 22 | Emmen


    What’s tasty in Busan?

    MOCHl schreef:
    Drentenaren unite!?
    Ze mij maar op misschien! Gaat eraan liggen of ik vrij kan krijgen van werk ehe.

    MOCHl | Madelon | 22 | Emmen


    Dan zitten wij waarschijnlijk in de zelfde bus naar Groningen haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ANNAAAAAA?!
    Is er al wat meer bekend?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO