• Hallo, hallo,

    De dag dat er een Groningenmeeting wordt georganiseerd is eindelijk gekomen. Ik, als rasechte Groninger, heb besloten dat we maar eens in het Noorden bij elkaar moeten komen.


    Waar?
    Groningen


    Verzamelpunt?
    Peerd van Ome Loeks op Groningen CS.


    Wanneer?

    12:00 - 17:00 zondag 8 juli 2018



    Meeters.
    Zeker.
    Eiland || Anna || 19 || Groningen
    JufAnk || Matty || 22 || Groningen
    Mefisto || Jellanie || 21 || Groningen
    VANBUUREN || Marjolien || 24 || Drenthe
    Square || Inge || 21 || Groningen
    Vronsky || Britt || 22 || Goor
    SOPE || Maddie || 22 || Emmen
    SonOfGondor || Marleen || 22 || Groningen


    Misschien // Waarschijnlijk
    Danvers || Sofie || 22 || Den Bosch
    Shadowsinger || Cheryl || 22 || Groningen
    Oxton || Shania || 17 || Utrecht
    HiddIeston || Natas || 28 || ...||
    Divide || Annemarije || 20 || Assen


    Indien je zou willen komen, graag even je naam, leeftijd en station waarvan je reist doorgeven! ^^








    [ bericht aangepast op 7 juli 2018 - 17:50 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Omg dan kan ik waarschijnlijk


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Martinez > Trippy

    Als het goed is kan ik die datum gewoon!


    Life is a beautiful struggle

    Ik kom uit Groningen btw whooo


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik kijk tegen die tijd even of ik kom ja/nee, want ik zie dat er nu al allerlei werkzaamheden zijn gepland rondom Zwolle en als ik daar vast kom te zitten, heb ik een massive probleem. :W


    •

    Die datum kan ik niet. Sorry


    26 - 02 - '16

    Ik kan dan wel denk ik! Tenzij er opeens dingen tussen komen, maar dat laat ik wel weten. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oké, ik heb even uitgerekend hoeveel het me zou kosten als ik met de auto zou komen — maar dat is gewoon duurder als met de trein, lol. Plus, dan ben ik ongeveer net zo lang onderweg.

    Ik ga acties van treinkaartjes even in de gaten houden!


    •

    Dat is dus op mijn verjaardag..
    Hangt er dus ff vanaf wat de plannen van familie enzo zijn met visite


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Aye laiverd, zet mij maar op zeker. Ik ga die dag erna wel op zeilweek met een middelbare school dus dat wordt goed plannen, maar niet iets dat onoverkoombaar is.


    What’s tasty in Busan?

    Ik wil graag op misschien omdat het best een eindje is voor mij. Maar ik zal de datum in iedergeval vrij houden !


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oké — mensen, help.
    Ik ben een beetje aan het twijfelen, want de NS geeft allemaal vage informatie. Als ik mijn route bekijk, zegt hij dat er werkzaamheden zijn rondom station Zwolle maar hij geeft geen omwegen bij mij aan oid? Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik gewoon reizen die dag?

    Volgens mij is dit de link naar m'n reisadvies.


    •

    Amari schreef:
    Oké — mensen, help.
    Ik ben een beetje aan het twijfelen, want de NS geeft allemaal vage informatie. Als ik mijn route bekijk, zegt hij dat er werkzaamheden zijn rondom station Zwolle maar hij geeft geen omwegen bij mij aan oid? Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik gewoon reizen die dag?

    Volgens mij is dit de link naar m'n reisadvies.


    Als je op de werkzaamheden zelf klikt krijg je specificatie van welke stations er problemen van ondervinden, dan kun je even kijken of er een station waar jij langs moet tussen staat. Zo ja zul je wss een stukje met de bus moeten, zo niet is het oke volgens mij? Weet het niet zeker tho.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2018 - 17:27 ]


    The truth is out there.

    Ik denk dat je inderdaad een stuk met de bus zou moeten, maar ik denk niet dat ze die tijden al hebben gepland/online hebben gezet. (: Er is denk ik geen omweg, want je moet hoe dan ook via Zwolle.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Amari schreef:
    Oké — mensen, help.
    Ik ben een beetje aan het twijfelen, want de NS geeft allemaal vage informatie. Als ik mijn route bekijk, zegt hij dat er werkzaamheden zijn rondom station Zwolle maar hij geeft geen omwegen bij mij aan oid? Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik gewoon reizen die dag?

    Volgens mij is dit de link naar m'n reisadvies.


    ik zit met hetzelfde probleem ('; ik moet sws via Zwolle


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dit lijkt me best leuk als ik geen herkansingen heb, maar holy cow, naar Groningen toe is wel van het ene eind van Nederland naar het andere voor vijf uurtjes. Doubts. (krul)


    She's imperfect but she tries