• Hallo, hallo,

    De dag dat er een Groningenmeeting wordt georganiseerd is eindelijk gekomen. Ik, als rasechte Groninger, heb besloten dat we maar eens in het Noorden bij elkaar moeten komen.


    Waar?
    Groningen


    Verzamelpunt?
    Peerd van Ome Loeks op Groningen CS.


    Wanneer?

    12:00 - 17:00 zondag 8 juli 2018



    Meeters.
    Zeker.
    Eiland || Anna || 19 || Groningen
    JufAnk || Matty || 22 || Groningen
    Mefisto || Jellanie || 21 || Groningen
    VANBUUREN || Marjolien || 24 || Drenthe
    Square || Inge || 21 || Groningen
    Vronsky || Britt || 22 || Goor
    SOPE || Maddie || 22 || Emmen
    SonOfGondor || Marleen || 22 || Groningen


    Misschien // Waarschijnlijk
    Danvers || Sofie || 22 || Den Bosch
    Shadowsinger || Cheryl || 22 || Groningen
    Oxton || Shania || 17 || Utrecht
    HiddIeston || Natas || 28 || ...||
    Divide || Annemarije || 20 || Assen


    Indien je zou willen komen, graag even je naam, leeftijd en station waarvan je reist doorgeven! ^^








    [ bericht aangepast op 7 juli 2018 - 17:50 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Muuh — als ik ook nog eens een stuk met de bus moet, twijfel ik of ik überhaupt wel ga komen want ik moet met de trein alleen al drie uur reizen. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2018 - 18:39 ]


    •

    Ja, Lotte, komen. *O*

    Mirte, je mag sowieso hier slapen dus dan doe je er twee dagen over zeg maar, if that helps. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    Ja, Lotte, komen. *O*

    Mirte, je mag sowieso hier slapen dus dan doe je er twee dagen over zeg maar, if that helps. c:


    Jaaa dat is ook zo. Hmpf. Decissions.
    Als ik twee goedkope enkeltjes kan vinden, neem ik je aanbod misschien aan. (wbw)


    •

    Deal or no deal. (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Amari schreef:
    Muuh — als ik ook nog eens een stuk met de bus moet, twijfel ik of ik überhaupt wel ga komen want ik moet met de trein alleen al drie uur reizen. (no_chears)


    Ik vind het op zich ook niet heel optimaal dit. Ik ben 2 uur en 15 minuten bezig met de trein om van hier naar Groningen te komen (zonder werkzaamheden) en nu met de werkzaamheden, moet ik van Olst naar Zwolle en dan van Zwolle naar weer een ander station met bussen.. volgens mij vanaf/tussen die stations dan.

    Je mag mij voor nu toch nog even op misschien laten staan. Ik kijk een paar dagen van tevoren dan wel even van hoe en wat, maar uiteindelijk ga ik dan liever op een dag wanneer er geen werkzaamheden zijn (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    Ik vind het op zich ook niet heel optimaal dit. Ik ben 2 uur en 15 minuten bezig met de trein om van hier naar Groningen te komen (zonder werkzaamheden) en nu met de werkzaamheden, moet ik van Olst naar Zwolle en dan van Zwolle naar weer een ander station met bussen.. volgens mij vanaf/tussen die stations dan.

    Je mag mij voor nu toch nog even op misschien laten staan. Ik kijk een paar dagen van tevoren dan wel even van hoe en wat, maar uiteindelijk ga ik dan liever op een dag wanneer er geen werkzaamheden zijn (';


    Zelfde geld voor mij tussen Enschede en Zwolle is dan ook geen treinverkeer.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zijn er ook mensen die met bus 300 komen?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oké, nee, nvm. Voor iedereen die zich afvraagt hoelang je van het zuiden naar het noorden doet: vier uur en een kwartier, exclusief werkzaamheden. 😭


    She's imperfect but she tries

    Ohhh, ik heb de hele datumprikker gemist, maar die datum is perfect, want het is echt nét twee dagen voordat ik een hele poos weg ben. Prachtig, haha. Ik ben erbij, als er niets raars meer gebeurt. *O*


    @ Jip: Onderhand een beetje een open deur misschien, maar er is hier een slaapplek beschikbaar mocht je er eentje willen!

    @ Lotte: Same als bij Jip, in essentie? Ik weet niet of een overnachting iets verandert aan hoe dramatisch die reistijd klinkt, maar ik heb genoeg open vloerruimte op mijn kamer dat er makkelijk twee matjes zouden passen (in het gebouw tegenover Matty en eventueel Mirte, dus volgens mij moeten we de meeting gewoon verplaatsen naar onze straat als het zo doorgaat), dus mocht dat helpen, het aanbod is er.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meeting op de Goeman Borgesiuslaan. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    Meeting op de Goeman Borgesiuslaan. :Y)


    Yesss. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En dan maken we een spannende trip naar Poeisz en dan gaan we taart eten. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké, ik heb oprecht zin in deze meeting!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Divide schreef:
    Misschien, vanuit Assen!

    Mag ik nog op misschien?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ga vanavond dit topic even helemaal bijwerken, want dat heb ik heel lang laten versloffen. Oeps. Laat me even weten of je komt, ok?


    look at the stars, look how they shine for you;