• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Plunkett schreef:
    'thoughts and prayers'

    DAT HELPT VERDOMME GEEN ENE ZAK, OF WEL????


    Het helpt om te weten welke mensen je waarschijnlijk beter kunt ontwijken


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is pijnlijk om niet proberen te huilen rip


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik had beter niet berekend hoeveel ik nog zou hebben als ik geen huur moest betalen. Realiseren dat je het dubbele kon hebben op je spaarrekening.. Doet wel een beetje pijn. :')

    [ bericht aangepast op 4 april 2018 - 17:29 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Uuuuggh

    Mobiel is terecht, hij had verstoppertje gespeeld. Maar ik vraag me nog steeds af hoe het kan dat ik Linkedin heb en dat iemand een connectie met mij wil maken daar.


    Physics is awesome

    Plunkett schreef:
    'thoughts and prayers'

    DAT HELPT VERDOMME GEEN ENE ZAK, OF WEL????


    oh my
    waar hebben zou nou weer mensen neergeknald?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Twee uurtjes slapen is heerlijk, als je verkouden bent. Daarboven op nog een heerlijke gezonde manderijn eten. Goed bezig om beter te worden! :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Hongerrrr


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb de concentratie van een baksteen maar ik moet echt dingen voor school doen +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mathilda schreef:
    (...)

    oh my
    waar hebben zou nou weer mensen neergeknald?


    YouTube-hoofdkwartier in de VS, een boze vrouw oid. En Trump maar weer tweeten met z'n thoughts and prayers. Ugh. Ik word er zo ziek van.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zo blij met mijn nieuwe username (bloos)
    Kon stiekem niet geloven dat hij nog vrij was. Het anime fandom is nu ook weer niet het grootste hier op Q, maar de vorige keer dat ik een personage van Tokyo Ghoul probeerde, waren ze allemaal bezet. Denk nog steeds dat ik ergens een mega spelfout heb, de a en de i verwisseld ofzo XD

    [ bericht aangepast op 4 april 2018 - 18:28 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    *flips table*

    okay i saw it but go off sis have your moment


    Heaven is a place that we all have

    Yo thanks dokter. Echt, na een jaar pas weten wat er met je aan de hand is na zeker drie dokters en een hoop verwensingen ‘want je hoest stoort echt enorm’ is het fijn om eindelijk iets te hebben wat wel werkt.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Shemar Moore is zo’n hot piece of chocolate damn.


    •