• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nog maar even een dappere poging doen om te schrijven voordat ik op vakantie ga, maar er zal vast niks nuttigs uitkomen met deze hitte...


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hmm, in mijn documentje ben ik al over de 40k heen :Y)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    Hmm, in mijn documentje ben ik al over de 40k heen :Y)

    Lucky you!
    Ik denk eigenlijk dat ik het niet ga redden, er zit gewoon geen tempo in bij mij ben ik bang :/


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    (...)
    Lucky you!
    Ik denk eigenlijk dat ik het niet ga redden, er zit gewoon geen tempo in bij mij ben ik bang :/


    Oh, ja, ik ben ook pas op de helft van de verhaallijn :x

    Ik vind ook steeds niet echt de motivatie om te beginnen met schrijven deze laatste vrije dagen, maar ik zet nu gewoon op tijden waar ik niks hoef te doen wat inspirerende muziek op en probeer maar te typen. Soms zit ik na 5 min alweer op instagram te scrollen, maar soms komt er ook opeens een hoofdstuk tevoorschijn.

    Het is wel dat ik telkens ongeveer weet waar ik heen wil, maar zelfs dan schrijf ik met die tactiek zo nu en dan toch heel wat anders dan ik van te voren gepland had en krijg ik weer meer inspiratie voor het volgende hoofdstuk. Misschien omdat het dan minder herhaling in mijn hoofd is? IDK. Ik ramble want het is laat/vroeg.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    HOE GAAT HET MET MIJN SOTY LIEVERDJES
    it's almost september which means two months left!
    i'm stressing


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    HOE GAAT HET MET MIJN SOTY LIEVERDJES
    it's almost september which means two months left!
    i'm stressing

    StoooOOoooOoOOOOooooPPpP


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)
    StoooOOoooOoOOOOooooPPpP


    i know i know ik geef mijzelf ook stress
    sjezusss wat gaat het toch snel
    ik zit over de minimum 40k maar dat is dus nog maar de helft van mijn soty oh boi :')


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    i know i know ik geef mijzelf ook stress
    sjezusss wat gaat het toch snel
    ik zit over de minimum 40k maar dat is dus nog maar de helft van mijn soty oh boi :')


    Saame. Omg. Ik heb gelukkig alle belangrijke personages al geïntroduceerd D: dat is iets


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Saame. Omg. Ik heb gelukkig alle belangrijke personages al geïntroduceerd D: dat is iets

    Ja en omg je zou denken 'Ja maar ik heb zoveel geplot en zoveel materiaal, dit schrijven gaat wel snel en ez' nou mooi niet
    Ik heb het gevoel dat het steeds moeilijker wordt hoe verder ik in het verhaal zit T_T


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)
    Ja en omg je zou denken 'Ja maar ik heb zoveel geplot en zoveel materiaal, dit schrijven gaat wel snel en ez' nou mooi niet
    Ik heb het gevoel dat het steeds moeilijker wordt hoe verder ik in het verhaal zit T_T


    Ja ik moet ook echt mezelf forceren te gaan schrijven anders komt er niks van :')

    Heb nu een beetje de houding van beter slecht af dan goed half af. Verbeteren kan later altijd nog.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ja, euh, help. Het scheelt dat ik mijn verhaal in verschillende delen kan opsplitsen en zolang ik maar weet wat er in die verschillende delen gebeurd, kan ik alvast het einde gaan schrijven en mocht ik tijd tekort komen, kan ik een of meer van die delen schrappen. Niet dat dat mijn verhaal ten goede komt, maar in geval van tijdsnood kan het werken.


    Stenenlikker

    Het gaat echt veel te snel :c ik zit met alles wat nog niet geactiveerd is geloof ik rond de 20k maximaal. Helphelphelp. Panieeeek


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Wat is jullie favoriete schrijfhouding overigens? Voor mij is dat half onderuitgezakt op bed, maar sinds mn laptop dood is, is dat onhandig. Mijn mobiel valt nu steeds op mijn gezicht en het gaat vrij sloom :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik schrijf ook altijd zo in bed!
    Soms aan mijn bureau, het hangt er een beetje vanaf haha


    A to the Z

    Ik schrijf altijd aan de keukentafel omdat mijn laptop daar standaard staat, haha. En dan met mn voeten op de stoel tegenover me of dat ik op een van m'n voeten zit.


    Stenenlikker