• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 april 2018 - 15:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Op naar schoooool. Ah zo veel zin in. Not. :'D
    Hopelijk gaat vanavond door.

    Wow dit is echt super toevallig en te true. Connecting the dots here, going places with this. I gotta write this shit down and never ever forget.


    The truth is out there.

    Wow, deze druiven zijn echt zo goed. Beste impulsieve aankoop ever :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    FML :')))
    Oh well de zon schijnt tenminste lol

    Lol nogmaals bevestiging, its okay universe I got the memo, thnx tho!


    The truth is out there.

    Uh, hallo — ze zouden Fear The Walking Dead en The Walking Dead gescheiden houden. Bitches.


    Uugh. Ik weet dat ik accordeon speel. Maar echt, buren, hou op. Doe de buurt deze stomme accordeon Tirolermuziek niet aan. Het is niet mooi en die accordeonist van jullie kan niet spelen. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lieve lente,

    Ik weet dat Amerika niet echt een leuk land is om mee geassocieerd te worden, maar er zijn ook mensen die niks met Trump etc. te maken willen hebben, dus wil je er alsjeblieft voor zorgen dat ik de laatste weken hier tenminste zonder winterjas rond kan lopen?

    Liefs


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lekker weer is heerlijk, maar ik begin nu al te verbranden en als een Malle te zweten. Yech.


    26 - 02 - '16

    Ugh ga maar weer weg radiator man. Het werkt prima en ik wil verder met mijn cosplay. Het armour moet vanavond in de eerste laag primer zitten.


    At the end we're all cursed

    Het is warm vandaag en morgen schijnt het nog warmer te worden. Gaan we vandaag stamppot andijvie eten, waarom?! O en youtube laat me ineens de video's niet meer groter maken. Wat is dit?


    Physics is awesome

    Ik kan hier zo slecht tegen he


    Caution first, always.

    *eyeroll*

    Misschien wel maar ander werk gaan zoeken. Wat een LUL is hij toch ook.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sankofa schreef:
    Lekker weer is heerlijk, maar ik begin nu al te verbranden en als een Malle te zweten. Yech.


    Ik zweet altijd al op werk, maar nu kwam ik buiten en bleef ik zweten. Dat wordt de kledingkast overhoop halen.


    Physics is awesome

    Bored..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."