• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 april 2018 - 15:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Eerlijk, ik wil deze baan wel (social media expert), alleen vragen naar mbo niveau 4 en ik ben afgestudeerd met niveau 2. Maar ik ga de gok toch wagen, nooit geschoten is altijd mis en dan maar hopen dat ze niet nog vijftig sollicitaties krijgen.


    Physics is awesome

    Ugh, ik haat send-outs. D: ik begrijp dat het vervelend is voor die mensen, maar het is niet dat wij dat graag doen. D:


    Ik wil een tuin vol egels

    Gezeik hier ook altijd.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Met die muziek kan ik niet studeren, fuck this >.<


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Als iedereen hier even z’n bek dicht wil houden over mijn scriptie want nu ben ik weer aan het huilen like thanks peeps.


    I honestly feel very... alone and empty
    //
    Ofc you only come to me when you need something. You wouldn't be interested otherwise

    [ bericht aangepast op 18 april 2018 - 18:53 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nu alleen nog een goede motivatie schrijven. Ik weet alleen niet zo goed wat ik er wel en niet in moet zetten. Dit heb ik altijd als ik een baan graag wil.


    Physics is awesome

    Twitter heeft m'n account opgeschort en vraagt nu om m'n telefoonnummer om het weer te activeren en te bewijzen dat ik heb ben. Lol, je ziet dat van hier. Net alsof ik Twitter m'n telefoonnummer ga geven. Ha. Goeie grap.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn mood:



    Máár ik hou me in!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Joeh. Ik beslis zelf wel wie ik ben en wat ik doe.


    The truth is out there.

    Ah. Jammer.

    lol ik heb echt wel door dat je zegt dat je niet kan omdat het jou gewoon beter uitkomt. Wat ben jij toch een egoïstisch mens zeg
    ga ik lekker onthouden


    A to the Z

    Lectures this time, with this weather, with a person that keeps asking and asking tons of questions... Het recept voor een absolute ramp.


    She's imperfect but she tries

    Ik hou er niet van dat je zo vaak in herhaling valt. Het is niet leuk, niet grappig en niet boeiend als je telkens dezelfde opmerkingen maakt. En ondanks dat we het al vaak hebben aangegeven, doe je er helemaal niets mee. Vind je het dan echt zo gek dat ik kortaf reageer als je het weer doet - of zelfs helemaal niet reageer?

    Zucht. Ik word soms zo moe van dit soort dingen. Terwijl het helemaal niet nodig is allemaal...
    Wat een rust als ik eens op mezelf woon. Maar hey laat ik dan eerst maar eens de loterij winnen, want op dit tempo zie ik die vrijheid nog niet gauw tegemoet komen. :')

    Nu fingers crossed en hopelijk nemen ze snel contact met me op. Bij allebei gesolliciteert dus ik hoop dat ze me willen hebben.


    Physics is awesome