• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 april 2018 - 15:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I just connected with this person on another level... Can I date them?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wenste dat ik altijd zo productief was hahaha. Gotta love con crunch


    At the end we're all cursed

    prof: 'ja we hebben maar vier lessen om alle leerstof geschiedenis nieuwe tijd te zien, dus we moeten heel snel gaan'
    prof: *maakt powerpoints van 400 dia's voor het aantal lessen die we normaal zouden moeten hebben namelijk 8*
    prof: 'ja dit kijk je thuis maar, dit ook, dit ook, dit ook, o ja alles is wel te kennen he, ja deze opdracht moest je voorbereiden maar geen tijd en die was simpel dus next, pauze? vijf minutjes maar hoor' *gaat vervolgens over de lestijd met stomme kaartspelletjes *
    prof: *skipt helft van de cursus waardoor de rode draad echt gewoon aan de kant gesmeten wordt*
    prof: 'ja noteer wel alles wat belangrijk is he' *vertelt alles heel vlug en zoveel dat alles belangrijk is*
    me en de andere tien personen van de veertig die nog een poging proberen te doen om te komen en niet in slaap willen vallen tijdens de monotone monoloog:


    prof: 'ja elk jaar hebben we te weinig lessen maar ja wat doe je eraan he, ze willen het niet veranderen en meer lessen in plannen'
    me: 'wat dacht je van eens te accepteren dat dit een vak is van drie studiepunten ipv 6, mmm? Want dan is het logisch dat er maar vier lesmomenten zijn'


    A to the Z

    Ik ben zo'n awkward persoon, help.


    Stenenlikker

    Wow, dit is echt niet gezond man. Je scant meteen door mn story, alleen maar omdat ik iets zeg? En whatthefack, ik hoef die spraakwaterval aan argumenten helemaal niet wat wel en niet een spoiler is. Ik wist verdomme niet dat daadwerkelijk dat ging gebeuren in de éérste scène. Dus ja, dat is een spoiler voor mij en dat vind ik niet leuk.

    Spoiler Avengers: Infinity War

    Somebody dies in the first scène? Like main character? I am not ready for this...


    Deep inside, I've never felt alive

    Hoeraaaaa jurkje kunnen bemachtigen vannacht en het viel allemaal mee. c:


    The truth is out there.

    Werk zit er al weer op, dat is wel een voordeel van vroeg beginnen; de rest van de dag nog lekker voor jezelf hebben. Ik denk dat ik vanmiddag maar eens een dutje in de tuin ga doen. :')

    *hoopt dat de zon door haar wintervacht heen komt*


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dat was echt geen leuke nachtmerrie, pff. Ik vraag me af of ik daarom ook zo vermoeid voel nu.


    Ik wil een tuin vol egels

    ik ben ook echt de enige sukkel die zich voor de verkeerde opleiding inschrijft :X


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Oh mijn god oh mijn god oh mijn god. Deze uitgeverij is echt geïnteresseerd in mijn verhaal en oefoeighoei I just can't


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ugh, ik hoop dat er door het lekkere weer wat minder kinderen op werk zijn en dat ik miss zelfs eerder weg kan.


    Stenenlikker

    Okéokéoké dit wordt DE dag!! Heel veel zon, dus heel veel zonne-energie om theoretische motivatie om te zetten in daadwerkelijke actie, fuck yes ☀️☀️☀️


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    J0Y schreef:
    Oh mijn god oh mijn god oh mijn god. Deze uitgeverij is echt geïnteresseerd in mijn verhaal en oefoeighoei I just can't



    !! Dat klinkt als een best wel Groot ding? *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    !! Dat klinkt als een best wel Groot ding? *O*


    Het is best wel een Groot ding, ze hebben voor de rest van mijn manuscript gevraagd en dat is zoveel beter dan een afwijzing haha. Het is niet het Grootste ding maar wel een stap in die richting. *O*

    // well hello zomersproeten, it's been a long time.

    [ bericht aangepast op 19 april 2018 - 14:46 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien