• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    ~ de begintekst en dit topicidee is afkomstig van Brendon


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Als je de trein mist, oke, kan gebeuren. Maar als de trein voor je staat en hij gewoon VOL is. uhg


    There are poems inside of you that paper can't handle

    De NS in het algemeen en dan vooral 's ochtends dat ze met te kleine treinen gaan rijden.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mijn knie doet zeeeeeeeer.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Dat er zo belachelijk veel reclame op tv is. Bijna meer reclame dan tv programma's


    26 - 02 - '16

    Wanneer je Bake Off probeert te kijken d.m.v. een VPN, maar dat de Channel 4 website het je niet toelaat. :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Pijn in je reet krijgen van het zitten op een kutstoel.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Volgende week weer geen woning bij de uni 😰


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Bijna 4 uur moeten reizen voor een kort klotig college van drie kwartier.

    Mensen. Zo veel mensen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    En pas nieuw geen reactie! 😒

    De hele tijd deze honger, damn, ik heb net gegeten wtf lichaam


    obsessive rage

    Je tong branden aan je te hete thee en dat je daarna redelijk numb bent voor de smaak. Sad.


    What’s tasty in Busan?

    Een wachttijd van 40 minuten bij DUO :')


    Caution first, always.

    Je tong verbranden aan een notenmix waar MILD op de verpakking staat. En hij eigenlijk gewoon heet is.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Ik erger me aan zoveel dingen it ain't even funny.
    Wanneer er eindelijk een fucking woning vrij komt is een grote ergernis. Ik geef ze t/m december om me daarover te berichten, dan ga ik het op de reguliere manier aanpakken. Ik ben hier goddomme klaar mee


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    No growth of the heart is ever a waste