• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    ~ de begintekst en dit topicidee is afkomstig van Brendon


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    TaeTae schreef:
    Wanneer je tegen iemand praat en diegene alleen maar naar de mobiel blijft kijken en pas een minuut later antwoord geeft...
    Sowieso wanneer mensen lang doen over reageren en als ik dan vraag of ze me gehoord hebben, dat ze dan zeggen dat ze aan het nadenken waren. Ja maar... hoe moet ik dat weten? Ik kan geen gedachte lezen.


    Kan jij niet eens gedachten lezen? Wat loop je achter op de rest van de wereld, zeg. (cat)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik erger me aan honger hebben, maar niet kunnen eten in de ochtend.. WHYYYY


    Life is a beautiful struggle

    Wanneer je nog een rpg rol moet maken en er van alles al wordt afgesproken en er straks niks meer is D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    .

    [ bericht aangepast op 23 april 2018 - 20:31 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    TaeTae schreef:
    Wanneer je tegen iemand praat en diegene alleen maar naar de mobiel blijft kijken en pas een minuut later antwoord geeft.

    Ik stop op zo'n moment gewoon compleet met praten midden in mijn zin. Vaak is het dan even stil en kijken mensen verrast op. Dan zeg ik rustig dat ik niet voor Jan lul zit te praten haha. Zo aso is het om middenin een gesprek maar te gaan zitten appen.


    ars moriendi

    Prouesse schreef:
    Mijn vader die enorm pusht dat ik langs moet komen.

    Ik zit in een periode waarin ik afscheid aan het nemen ben van mijn vader. Hij komt snel te overlijden.

    Je pa bedoelt het vast goed dat hij je graag wil zien. Geniet van de tijd die je samen hebt. <3 Sorry, wordt altijd een beetje sentimenteel als ik dit soort dingen lees haha.


    ars moriendi

    Het balkon van de buren stopt net voor mijn slaapkamerraam welke ik altijd openhoud (omdat ik alleen met open raam kan slapen) en de nieuwe buurman zit echt ieder uur te roken. Ik moet nu constant in een tabaklucht zitten, want zelfs als ik om 2u 's nachts pas het raam open, zit ie er weer.

    Ga ergens anders roken pls. Of op z'n minst op redelijke tijden. Kom op.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Vampire Knight is nu schijnbaar op Netflix en hoewel ik dan graag nostalgisch wil doen, kan ik alleen maar denken aan de slechte self insert fanfiction in gebrekkig Engels waarmee ik tien jaar geleden twee collegeblokken heb gevuld (inclusief tweede generatie met al mijn kind OCs). Elfjarige ik was best goed in smut. Er waren hoofdstukken met gedetailleerde zwangerschappen. Hele alinea's vol seks. Mijn personage was super OP, behalve toen ze zwanger was (= erg realistisch ofc)

    (Senri Shiki blijft wel een patrician keuze)

    Help ik aaaaaaa ik cringe :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Mensen die zeggen: ‘toekomstige dingen afspreken voor RPG’s is niet tof’, maar vervolgens een hele ingewikkelde crush verhaallijn verzinnen en alleen met die persoon RPG’en.


    Stakingen van het ov.

    In januari: had ik tentamen.

    30 april: HEB IK TENTAMEN.

    STOP MET DIE KUTSTAKINGEN GVD


    oi, suzy

    feeling pretty good today actually


    Life is a beautiful struggle

    Stakingen van het OV. Nu moet ik waarschijnlijk fucking verlof op gaan nemen doordat die egoïsten van Keolis niet een fatsoenlijk cao kunnen realiseren verdomme.


    26 - 02 - '16

    Mensen die je problemen wegwuiven met de zin "Je bent hartstikke jong met jou is er niks aan de hand. Stel je niet zo aan!"

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 13:50 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Mantis schreef:
    Mensen die je problemen wegwuiven met de zin "Je bent hartstikke jong met jou is er niks aan de hand. Stel je niet zo aan!"

    Klinkt helaas heel erg bekend in de oren.


    Seasons will change, but I shall remain

    Aventia schreef:
    (...)
    Klinkt helaas heel erg bekend in de oren.


    Moet morgen naar de dokter 9.jaar last is nu ff teveel ik trek het niet langer meer.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known