• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    ~ de begintekst en dit topicidee is afkomstig van Brendon


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Advertentiebanners die de uitklapmenu's van Quizlet verbergen en je daardoor eerst op dat stomme kutkruisje van de banner moet klikken -.-"


    oi, suzy

    Spunlay schreef:
    Advertentiebanners die de uitklapmenu's van Quizlet verbergen en je daardoor eerst op dat stomme kutkruisje van de banner moet klikken -.-"


    This.


    That is a perfect copy of reality.

    Dorpsfeesten. Wat een teringkutherrie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Trein kwijt op dit tijdstip


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    hewbejrehwbjbshbejjeb

    Mijn hockeyteam wilde dus gaan lasergamen, dus ik had dat voor 10-11 man gereserveerd (want die hadden allemaal gezegd dat ze konden). Zeggen er nu opeens 4 af zodat we dus met 7 zijn ._.
    Ik heb dus net dat bedrijf waar we willen gaan lasergamen gemaild, want in hun voorwaarden stond: 'wanneer je met minder personen komt dan gereserveerd, wordt het gereserveerde aantal in rekening gebracht', nu hoop ik maar dat ze m'n mailtje lezen anders ben ik fucked :')
    Was ook €15 pp dus niet echt goedkoop ofzo.


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Vanserra schreef:
    Mensen die gaan grasmaaien terwijl ik lig te slapen

    Of als ze in de weer gaan met een schuurmachine. :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Vrienden die beloven dat ze je nog appen (we zouden voetbal gaan kijken in de stad), maar offcourse weer niks laten horen. Ook als het niet doorgaat zou ik dat graag weten fuckers >.<

    Wanneer ik op mijn mobiel iemand op zoek op instagram en instagram weigert om me die persoon te laten zien. Vervolgens probeer ik het op de laptop en dan krijg ik die persoon wel te zien. Ik snap het niet.


    Physics is awesome

    mensen die op de dansvloer ineens onverwachte moves maken en wij daardoor idiote manoeuvres moeten uitvoeren om niet in botsing te komen, en we daardoor weer uit het ritme raken en opnieuw moeten beginnen. sterf.


    oi, suzy

    Wanneer de verwarming in de trein niet aanstaat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn vader die enorm pusht dat ik langs moet komen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Muziek luisteren met een dikke koptelefoon die een heel fijn geluid geeft maar binnen een half uur pijnlijke oren veroorzaakt omdat hij zo groot is en strak zit.

    Leraren die op de laatste dag dat het cijfer in principe op BlackBoard moet staan, vermelden dat ze het nog niet afhebben. Alsof ze het al niet eerder wisten... En met een toets van het vak minder dan anderhalve week later is het ook niet erg handig.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wanneer je tegen iemand praat en diegene alleen maar naar de mobiel blijft kijken en pas een minuut later antwoord geeft...
    Sowieso wanneer mensen lang doen over reageren en als ik dan vraag of ze me gehoord hebben, dat ze dan zeggen dat ze aan het nadenken waren. Ja maar... hoe moet ik dat weten? Ik kan geen gedachte lezen.

    Mijn muziek pauzeerde voor een banner ad zonder geluid.
    (cat)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.