• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    ~ de begintekst en dit topicidee is afkomstig van Brendon


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    In je huid snijden tijdens het scheren. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ongesteld zijn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mieren en andere ongewenste insecten.


    26 - 02 - '16

    Mensen op station.


    ars moriendi

    Bussen die plots een kwartier eerder komen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    VERDOMME MENSEN DIE ALS EEN STEL ACHTERLIJKE SLAKKEN ZO FUCKING SLOOM VOOR MIJN NEUS LOPEN DAT IK DE DEUR VAN DE TREIN VOOR MIJN NEUS DICHT ZIE GAAN EN ZIE WEGRIJDEN!! VERVLOEK JULLIE ALLEMAAL!

    [ bericht aangepast op 20 april 2018 - 18:02 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Pelekai schreef:
    Bussen die plots een kwartier eerder komen.
    !!!

    En het excuus 'Ik ben te laat want de bus was te vroeg' doet het ook niet zo goed.


    She's imperfect but she tries

    Weer moeten scheren zodat ik er niet als schaap bijloop in mijn korte broek :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Mensen die ineens stil gaan staan midden in het pad of vlak voor een trap. Zo gebeuren er dus ongelukken.


    Physics is awesome

    Het feit dat ik nog altijd haar heb groeien op mijn benen :')


    Little do you know

    Laleah schreef:
    VERDOMME MENSEN DIE ALS EEN STEL ACHTERLIJKE SLAKKEN ZO FUCKING SLOOM VOOR MIJN NEUS LOPEN DAT IK DE DEUR VAN DE TREIN VOOR MIJN NEUS DICHT ZIE GAAN EN ZIE WEGRIJDEN!! VERVLOEK JULLIE ALLEMAAL!

    Ik begrijp je zo erg.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Users die de quote vergeten bij youtubefilmpjes. I know hoe lullig dit is om te zeggen want sommigen wisten het niet maar het is toch volgens mij nu wel overal duidelijk bekend dat het niet gaat zonder quote?? Er is een heel topic over geweest, meerdere! Ugh sorry.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oxton schreef:
    Users die de quote vergeten bij youtubefilmpjes. I know hoe lullig dit is om te zeggen want sommigen wisten het niet maar het is toch volgens mij nu wel overal duidelijk bekend dat het niet gaat zonder quote?? Er is een heel topic over geweest, meerdere! Ugh sorry.

    Dan zou ik eerder zeggen dat het een ergernis is dat dit nog steeds niet is opgelost, haha (krul)


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    (...)
    Dan zou ik eerder zeggen dat het een ergernis is dat dit nog steeds niet is opgelost, haha (krul)

    Hahaha ja true.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mensen die gaan grasmaaien terwijl ik lig te slapen


    There are poems inside of you that paper can't handle