• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    ~ de begintekst en dit topicidee is afkomstig van Brendon


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Het ene rooster zegt het ene lokaal en het andere rooster zegt het andere lokaal. Dude ik kan mezelf niet in tweeën delen.

    Also: deze docent


    oi, suzy

    RPG crushes. Als je wilt dat de crush wederzijds is, zet het er dan ook gewoon bij, en niet doen als je dat niet perse wilt maar het afzeggen als de crush niet wederzijds is, ffs.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    bussen die veel te laat op het busstation arriveren


    oi, suzy

    KingRichard schreef:
    (...)

    Kan jij niet eens gedachten lezen? Wat loop je achter op de rest van de wereld, zeg. (cat)

    Helaas. Was het maar zo'n feest. :'D

    De persoon die dacht dat Koningsdag een goed idee was, mag wat mij betreft aan de galg.


    oi, suzy

    Vrouw die met haar kinderwagen probeert te testen hoe makkelijk mijn scheenbeen buigt. Ik ben zelf óók boodschappen op de band aan het leggen, heb een beetje geduld.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Als de maat die op het t-shirt staat totaal niet klopt met de maat die het t-shirt daadwerkelijk is. Vooral als ie ingepakt is en je er thuis dus pas achter komt.


    Physics is awesome

    Spunlay schreef:
    De persoon die dacht dat Koningsdag een goed idee was, mag wat mij betreft aan de galg.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Spunlay schreef:
    De persoon die dacht dat Koningsdag een goed idee was, mag wat mij betreft aan de galg.

    Same. Kutfeest.


    ars moriendi

    Mensen in een scootmobiel of ouders met buggy's die veel te smalle paadjes op de vrijmarkt af willen gaan. Ga eens heel gauw weg.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Harde stukjes in rozijnen


    oi, suzy

    Meelopers. Girl, get your own opinion.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn spierknopen.


    No growth of the heart is ever a waste

    F1 fandom.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    De manier waarop ik oneindig lang worldbuilding blijf doen voor de leuk. Ga schrijven ik. Met feitjes kom je nergens.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.