• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    ~ de begintekst en dit topicidee is afkomstig van Brendon


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    AriChibi schreef:
    De manier waarop ik oneindig lang worldbuilding blijf doen voor de leuk. Ga schrijven ik. Met feitjes kom je nergens.
    Ik heb juist het tegenovergestelde :')


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Mensen die niet in willen zien dat mijn vriend en ik niet in een kerk willen trouwen. C'mon, het is onze dag.


    26 - 02 - '16

    Prouesse schreef:
    (...)Ik heb juist het tegenovergestelde :')


    Ruilen? Haha


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Ruilen? Haha
    Misschien kunnen we een beetje uitwisselen zodat we allebei 50/50 schrijven/world building hebben :')


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Prouesse schreef:
    (...)Misschien kunnen we een beetje uitwisselen zodat we allebei 50/50 schrijven/world building hebben :')


    Ik stuur wat worldbuildingkrachten jouw kant op, dus kom maar op met die schrijfenergie 😅


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Ik stuur wat worldbuildingkrachten jouw kant op, dus kom maar op met die schrijfenergie 😅
    Ik heb het gestuurd, hopelijk is de PostNL eens snel en heb je het vanavond nog binnen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Wanneer je een nieuwe sim koopt en het niet doet. ANNOYING ASF


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wanneer mensen onrealistisch zijn tijdens een realistische gebeurtenis.

    Bijvoorbeeld een sneeuwachtig meisje gebruiken, maar een Turkse nationaliteit kiezen. (RPG)


    She wears a crown built from her spine and modesty. With sparkling Jewels to represent her each and every quality.

    Die honderden Engelse middlenames en perfecte fotomodellen die mensen gebruiken om hun karakter in RPGs maar "interessant" te maken. Durf eens af te stappen van dat basic gedoe en verzin eens echte mensen.


    ars moriendi

    Mensen die luid fluisteren in de wachtkamer bij de dokter. Iedereen hoort je toch dus spreek gewoon met een normale stem aub, het is heel lastig zo.


    <3

    Mensen die mij niet als volwaardig persoon willen zien.


    26 - 02 - '16

    Als je url het niet wil doen tussen ''IMG''.


    She wears a crown built from her spine and modesty. With sparkling Jewels to represent her each and every quality.

    Wanneer in een keer al je afbeeldingen op Q niet meer werken en je het niet kan fixen... beetje jammer


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    PostNL die mij de hele godganse dag op een pakketje laat wachten en 'm net probeert te brengen op een moment dat ik even boodschappen ben gaan doen dat ik had uitgesteld doordat ik moest wachten. En dan ook nog het pakketje bij de fucking buren brengen die net niet thuis zijn wanneer ik het pakketje wil gaan ophalen, godverdomme.


    26 - 02 - '16

    Sankofa schreef:
    PostNL die mij de hele godganse dag op een pakketje laat wachten en 'm net probeert te brengen op een moment dat ik even boodschappen ben gaan doen dat ik had uitgesteld doordat ik moest wachten. En dan ook nog het pakketje bij de fucking buren brengen die net niet thuis zijn wanneer ik het pakketje wil gaan ophalen, godverdomme.


    Ha, omg. Ik had dit dus niet met PostNL, maar met DHL. Ik had gekozen voor het timeframe in de avond (18u-21u of zo), want het was een aangetekend pakketje en ik wist niet zeker of ik voor 18u thuis zou zijn. Gelukkig kwam ik op tijd thuis (rond 17u15), dus ik mijn troep dumpen etc, zie ik die bus voor het raam staan. Ik had zoiets van, oké? Erg vroeg? Maar goed, ik sta zo gereed om de deur open te doen en het pakketje te tekenen....... maar die vent tekent het zelf en flikkert het door de bus? Really?

    Ik had hem echt kunnen naaien door te zeggen dat mijn pakketje nooit aan is gekomen. Ik vind het echt niet netjes dat hij het (veel) eerder bezorgde en het dan ook nog eens zelf ondertekende en door de brievenbus gooide???


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.